Træne mave


luth
 Share

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg har et ret usædvanlig spørgsmål.

Er der nogen måde man kan træne mave stående eller hvis pladsen svare til en telefonboks med klinkegulv uden der er noget man kan hænge i fra loftet?

jeg leder ikke efter forslag som at gøre det et andet sted men om opgaven kan løses på så lidt plads?.

(nej jeg sidder ikke i fængsel *s*)

Lars

Link to comment
Share on other sites

Med lidt opfindsomhed kan man helt sikkert godt finde på noget.. Min første tanke er måske noget helkropsøvelser, som udfordre balancen og derved også mave muskulaturen. Måske noget håndstandslignende noget, evt op ad væggen? Måske noget push up på denne måde? Hvordan man skal udfordre mavemuskulaturen specifik, det ved jeg ikke helt endnu, men jeg vil bruge dagen på at tænke over det :)Forhåbentlig kommet et bedre svar op..

Link to comment
Share on other sites

Hvis du må sidde ned på den ene kvadrat meter, kan du lave en øvelse hvor du sætter hænderne mellem dine ben og løfter dig op. Det vil sige du bruger maven på at holde benene over jorden, samtidig med du bruger dele af overkroppen til at holde dig i på strakte arme.

Kunne ikke lige finde øvelsen på billed, men mener den er med i Con Air, der hvor han skal have tiden til at gå i fængslet :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share