Få spørgsmål ang. Mave + Bryst + Kost. (Nybegynder)


SørenHansen
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Har nu trænet i 1,5 månede, og kan allerede se store resultater.

Jeg er 17, og vejer 57,6 (Ja, jeg ved det), 1,79 cm høj og har en fedt procent på 5,1. (Målt af en Trænings-Vejleder).

(^ Er bare hvis dette skulle have nogen som helst indflydelse på noget)

Mine spørgsmål er;

Hvordan får jeg trænet de 2 "Nederste/Sidste" muskler til en "8-Pack"?

Hvordan træner jeg min "Hofte/Nederste af maven" så den buler ud. (Ja, svært at forklare, ligesom det ses her, hvor hans mave er V-formet http://www.fitstep.com/metabolic-surge/graphics/abs6.jpg )

Hvordan træner jeg det nederste af mine bryster, så det kan ses at man har "bryster" (Her menes at de er ved at have en god tykkelse, og de er pænt hårde, men hvad med det nederste, så man virkelig kan se det)

Vil kost virkelig have så kæmpe en indflydelse på mit fysiske resultat for min træning? Jeg drikker 30-35g protein og 5g kreatin efter hver træning (Er dette også fint).

Jeg vil godt sige mange tak på forhånd!

PS. træner i fitness dk, så har alt til rådighed af både maskiner og vægte, men er mest til maskiner pga. jeg har en svaghed med at balancere med de vægte!

Mange venlige hilsner,

Mig

Edited by SørenHansen
Link to comment
Share on other sites

Hej alle.

Har nu trænet i 1,5 månede, og kan allerede se store resultater.

Jeg er 17, og vejer 57,6 (Ja, jeg ved det), 1,79 cm høj og har en fedt procent på 5,1. (Målt af en Trænings-Vejleder).

(^ Er bare hvis dette skulle have nogen som helst indflydelse på noget)

Mine spørgsmål er;

Hvordan får jeg trænet de 2 "Nederste/Sidste" muskler til en "8-Pack"?

Hvordan træner jeg min "Hofte/Nederste af maven" så den buler ud. (Ja, svært at forklare, ligesom det ses her, hvor hans mave er V-formet http://www.fitstep.com/metabolic-surge/graphics/abs6.jpg )

Hvordan træner jeg det nederste af mine bryster, så det kan ses at man har "bryster" (Her menes at de er ved at have en god tykkelse, og de er pænt hårde, men hvad med det nederste, så man virkelig kan se det)

Vil kost virkelig have så kæmpe en indflydelse på mit fysiske resultat for min træning? Jeg drikker 30-35g protein og 5g kreatin efter hver træning (Er dette også fint).

Jeg vil godt sige mange tak på forhånd!

PS. træner i fitness dk, så har alt til rådighed af både maskiner og vægte, men er mest til maskiner pga. jeg har en svaghed med at balancere med de vægte!

Mange venlige hilsner,

Mig

Du skal ikke tænke så meget på enkelte dele af kroppen, men bare træne og spise. Du har brug for at få noget mere muskemasse, og det finder selv ud af at fordele sig på kroppen groft sagt. Prøv at finde dig et godt træningsprogram og sørg for at indtage flere kalorier end du forbruger.

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret Mugge, men synes nu ikke rigtigt at jeg fik besvaret nogle af mine spørgsmål.

Det er umiddelbart fordi det du fokusere på er irrelevant.

Bare træn og spis. Så skal tingene nok komme. Også de ting du gerne vil ha :wink:

(Selvom der kan være et vist mål af gener i spil også)

Link to comment
Share on other sites

At du drikker en shake efter træning, er ikke nogen sikring for, at din kost er som den skal være..

Du skal være i kalorieoverskud, få rigeligt med protein 2g pr kg kropsvægt, skulle være rigeligt, og ellers have en sundog næringsrig kost. Begynd at bruge frivægte, det giver MEGET mere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share