Sida Cordifolia eller protein pulver ?


Henrik L
 Share

Recommended Posts

Mjello..

Har læst en del omkring emnet 'Vægttab', og kan se jeg langt fra får protein nok. Har så bestilt noget protein pulver(82%), men er dette det rigtige at bruge når nu jeg vil tabe fedt og ikke muskler ?

Har fundet et produkt som hedder Sida Cordifolia 350 mg kapsler, som skulle kunne øge forbrændingen af fedt. Men skal dette tages sammen med protein pulveret, for stadig at minimere tabet af muskelmasse? Har spurgt sælgeren, hos det firma hvor jeg faktisk allerede har bestilt pulveret, men har sat orderen på "hold", for lige at rådføre mig.

Så skal jeg tage kapsler + pulver, kun pulver, eller kun kapsler?

Mvh

Henrik og god påske! 4mewantfood.gif

Link to comment
Share on other sites

Den må du vist hellere forklare ? Vil bruge pulveret til at supplere op med... til de cirka 180-200g

JB er bare sarkastisk. Det er noget nogen praktiserer når de mener at nogen spørger dumt - tror jeg nok. Tag dig ikke af det :cool:

Jeg har ikke en skid styr på Sida. Men du vil givetvis klare dig fint uden hvis du træner og spiser fornuftigt.

Proteinpulveret er fint f. eks. efter træning - husk blot at det kun er et bekvemt kosttilskud og ikke noget slankemiddel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share