Tab af muskler


charmedreng
 Share

Recommended Posts

Hvis du vil formindske dine lår, så handler det blot om ikke at bruge dem. Problemet er bare, at når du så genoptager din sport igen, vil den muskelmasse, du har smidt genopbygges.

I øvrigt forstår jeg ikke, hvorfor du har et problem med store lår, såfremt de er markerede. Er de ikke markerede, så kan du godt regne med, at der sandsynligvis ligger noget spæk omkring, og du kan mindske dem ved at tabe dig.

Link to comment
Share on other sites

Først vil jeg sige tak for din mening. Derefter vil jeg mene at mine lår er meget markerede men de er stadig væk for store, hvis jeg skal give dig et eksempel ville det være fodbold spilleren "Roberto Carlos" han kunne ikke sætte sig ned på hug da hans lårmuskler var så store at de ville revne han underbeklædning. Mit problem er selvfølgelig ikke nær så slemt, men problemet er synligt, og jeg vil gerne vide om du havde nogle løsninger?

post-52735-028483800 1303848316_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Som skrevet: En løsning er at lade være med at bruge dine ben.

Men hvis de ikke er større end det der vist på billedet, kan jeg ikke forstille mig at du revner dine bukser. At de skulle være store at det visuelt er et problem, kalder næsten på pics hvis man skal tro det.

Stængerne på billedet er da bestemt ikke små - men direkte store? Naaaaah.

Du kan evt. også begynde på langdistanceløb. Uden hypertrofifremmende træning vil kroppen søge at tilpasse bentøjet ved at mindske muskelvolumen, hvorved forsyningsvejen til muskelcellerne forkortes hvilket vil fremme iltforsyningen, hvad kroppen vil hungre efter.

Hvis du er rigtig heldig ender du måske som ham i den gule trøje med nummer 01 :crazy:

laguna-phuket-marathon.jpg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

tak for dit svar.. Jeg er allerede startet på det i den seneste måned, men så tænkte jeg på om hvor langt skal man løbe og hvor ofte før der sker nogen ændringer?

Hvis du har virkeligt muskuløse lår, vil du formegentlig ikke komme til at se sådan ud, uanset hvordan du træner. Du kan dog godt mindske dem, som beskrevet ovenfor. Det vil tage lidt tid og metoden kunne være, at du skulle træne til maraton. Du skal i hvert fald op på 60+ km/ugen, hvis du vil betragtes som 'lang-distance-løber'.

Link to comment
Share on other sites

tak for dit svar.. Jeg er allerede startet på det i den seneste måned, men så tænkte jeg på om hvor langt skal man løbe og hvor ofte før der sker nogen ændringer?

Du kan jo måle dine lår med målebånd - evt flere steder. Og se om der sker noget "løbende". Hvis ikke må du skrue op for mængden af distance træning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share