Hvordan taber jeg 4 kg. på 12 dage?


Gumlebuks
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

Som overskriften siger, så skal jeg tabe mig 4 kg. på 12 dage pga. en operation og jeg håber at nogen kan hjælpe mig med at strikke en kur sammen.

Jeg kunne selvfølgelig begynde på nupo eller den såkaldte suppekur, men det har jeg dog ikke den store lyst til.

Jeg ønsker mig en nem og overskuelig kur, som ikke kræver den store forberedelse/tilberedningstid og hvor man gerne skal spise det samme hver dag.

Nogen der har en ide om hvordan sådan en kur kunne se ud? :)

Men......er det overhovedet realistisk at tabe sig 4 kg. på så kort tid, uden at benytte sig af "snydeprodukter" så som nupo?

Link to comment
Share on other sites

Det kommer an på din fedtprocent/vægt, og om du packer meget væske.

Lyle McD har skrevet en bog om rapid weight loss. Spis 6-800 kalorier i prots, og grønt salat. Og dyrk en helvedes masse motion.

Det er hverken sjovt eller sundt. Det er faktisk direkte rædselsfuldt efter et par dage.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det bare er et tal der skal ned på vægten, så kan du snildt gøre som der tidligere er sagt.

Semi-sult dig selv, hvor du primært spiser proteiner og meget lidt kulhydrat.

Hvis du mangler noget vægt umiddelbart før du skal vejes (lidt ligesom boksere), må du en tur i sauna/løbe en tur, uden at drikke vand bagefter. Så taber du dig nok 1-2 kg væske. Du skal dog være opmærksom på, at de kilo lynhurtigt ryger på igen, når du drikker vand. Jeg vil nu heller ikke anbefale dig dette, da der nok er en grund til at du skal tabe dig?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share