22,5 kg på 22 uger! hjælp, forklaring!


TuanTran
 Share

Recommended Posts

Hey drenge,

Jeg har altid haft en drøm om at få cristiano ronaldos fysik. Derfor har jeg i snart 22 bulket og gået fra 74,5 kg med fedt% på 7, til 97kg,5 med fedt% på 15. Jeg er 186 cm høj og er 19 år.

Jeg fatter seriøst ikke hvordan det er muligt at jeg ku gå så meget op i vægt. Min drøm er jo trods alt at få en fysik ligesom cristiano ronaldo. Jeg kører nemlig kostplan og træningsprogram. Mangler 4 kg igen op til de 100 kg, for derefter at cutte alt fedt ned til 7% og have meget muskelmasse. Jeg er fx blevet målt omkring brystet før de 22 uger, 95 cm omkring brystet, nu er jeg 115 cm. Og jeg er gået fra dødløft, 20-107 kg. og squat 40-120kg.

Mit spg er så;

nogen forklaringer på, hvordan det er muligt at jeg kan tage så meget vægt på? hvordan spiller genetik ind?

PS: jeg tager ingen stoffer :-D

Link to comment
Share on other sites

Og saa har du sikkert fornuftige gener.

Jeg hoppede selv fra 78 kg til 95 paa 16 uger, da jeg begyndte at traene, ogsaa med fedtprocenten i snor. Og jeg er ikke specielt heldigt stillet for muskelvaekst rent genetisk.

Du har spist fornuftigt, traenet fornuftigt og givet den en skalle lader det til. Dine resultater er ikke saa overnaturlige endda.

(Og salt har ogsaa ret)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share