min nakke...


usser
 Share

Recommended Posts

hmmm her for 2 dage siden, sad jeg foran min pcér (hæh gør jeg faktisk hele tiden, også i skolen (it klasse)..) og ville så strække ud..

Midt i min udstrækning, sagde det knæk i min nakke, og har siden haft en underlig smerte i nakken..

Jeg var så op at træne noget triceps og ryg, men kunne ikk rigtigt løfte noget da det gjorde SÅ ondt...

Så jeg spørge jer, hvad kan det være? kan det være en nerve eller lign der er kommet under pres?

Hvor lang tid går der før det går over igen.. ( det gør dog ikk så ondt mere, men kan stadigvæk ikke dreje hovedet helt, uden at det gør ond i højre side af min nakke)

skal jeg tage et kig forbi en kiropraktor ?

håber nogen vil svare på mit spg. da jeg ikk rigtigt kan få noget ud af min træning lige for tiden.. :retard:

Link to comment
Share on other sites

usser:

Tag lidt Ipren (ibuprofen) håndkøb for at dæmpe den evt. irritation der måtte være i nerver/muskel.

Tag evt. til kiropraktor, de kan godt bruges ved akut opståede problemer, men stop efter et par enkelte gange hvis det ikke hjælper.

Når det gør ondt i din højre side af nakken, hvilken side drejer du så hovedet til?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share