Køb af sandsæk


Bugs
 Share

Recommended Posts

Hejsa allesammen. Da jeg er HELT ny herinde, valgte jeg det forum som jeg mente var mest oplagt at poste mit spørgsmål i. En admin må hellere end gerne flytte det, hvis det ikke er det rette sted.

Jeg er igang med et vægttab og har i den forbindelse også brug for at træne mine arme. Da jeg gerne vil kombinere motion/træning med at have det sjovt, fik jeg den idé at investere i en sandsæk og nogle handsker. Mit problem består dog i, at vi ikke rigtig har pladsen indenfor til sådan en, men vi har bestemt pladsen udenfor. Så derfor tænkte jeg, om det var muligt at få en sandsæk som hænger ud fra en væg og ikke lige ned fra et loft?

Hvis ja, hvilke kan I så anbefale? Og det samme spørgsmål gælder evt. Handsker.

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Der findes et hav af forskellige muligheder, man kan få nogle puder man kan montere på vægge, stativ til at holde en normal sandsæk og endda boksepuder som har en fod de står på. Hvad angår handsker ville jeg tage en minimum 10 oz. handske, det er ingen grund til at skade hænderne ved at bruge en for tynd handske og husk at sætte dig ind i hvordan du wrapper dine hænder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share