Spørgsmål om normal vægttab


cykeltossen
 Share

Recommended Posts

Hej Alle

Dette er mit først indlæg så håber i kan svar samt at jeg har lagt tråden rigtigt.

Jeg gennem nogle tid tabt mig godt 21.3kg. og er i tvivl om det måske er i et for hurtigt tempo i forhold til hvad kroppen kan fælge med.

Jeg er 26år vejede 135,6kg og vejer nu 114,3kg. jeg har ALTID haft mand boobs, mave og fedt på benene, men grundet af jeg cykler som en besat har jeg næsten ikke mere fedt på benene, og musklerne vælter frem :) Maven trækker sig ind. Men så kommer det at jeg synes at min "man boobs" bliver som de altid har været eller også større, er ved at blive bims på at måle og måle nu.

Så vil gerne hører fra jer andre som har tabt sig stort om i har haft samme oplevelse samt om der er nogle simple øvelser som man kan gør hjemme??

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til MOL

Der er desværre nok ikke andet at gøre end at holde ved.

Den rækkefølge fedtet forlader kroppen på, er noget der ligger i dine gener og påvirkes ikke at hvad du laver. Havde du spillet håndbold, havde du tabt dig i samme rækkefølge. Hvad jeg prøver at skrive: man kan ikke punktslanke.

På et tidspunkt kommer fedtprocenten så langt ned at det dine "man boobs" også ryger af.

I hvert fald så længe der ikke er noget hormonelt i spil, men nu ingen grund til at male Fanden på væggen.

se evt. her hvor der også er lidt indspark om emnet.

Link to comment
Share on other sites

Hey.

Først og fremmest tillykke med det vægttab du allerede har opnået :4thumbup:

Som Gregers TF allerede har skrevet, så er det bare at forsætte derud af, på et tidspunkt kommer forbrændingen til at påvirke brystområdet, selv om det måske kan være noget at det sidste der kommer til at ske, man som sagt forsæt og nyd det du allerede har opnået :superman: .

Godt klaret.

Allan

Link to comment
Share on other sites

@carsten tak for de øvelser, dem må jeg lige tage med ind i min træning.

Og lige nu er det på ingen måder svært og "holde" den her rytme, med at spise sundt og Træne hvert minut jeg kan komme til det.

:)

Men synes bare at min krop opfører sig mærkeligt mht fedtet der forsvinder :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share