Uddannelse omkring kost og motion hvor man kan tjene mange penge


Hardcasto
 Share

Recommended Posts

Hej

Ville lige hører om der er nogle der kender til nogle uddannelser der har med træning og kost at gøre hvor man samtidig kan komme til at tjene mange penge. Da jeg har en stor interresse til kost og motion men også gerne vil tjene mange penge senere hen.

Tak på forhånd

Link to comment
Share on other sites

Så længe, du sælger dig selv godt nok, er det vel ikke uddannelsen der er grunden til, at du tjener penge :smile:

Når det er sagt, har sportseducation.dk, atwork og diverse andre jo kurser man kan betale sig til. Ellers skal du tage det som en længere uddannelse - de har bl.a. én på university college syd - haderslev. Den hedder noget med sundhed..

HEstbech

Link to comment
Share on other sites

Hej

Ville lige hører om der er nogle der kender til nogle uddannelser der har med træning og kost at gøre hvor man samtidig kan komme til at tjene mange penge. Da jeg har en stor interresse til kost og motion men også gerne vil tjene mange penge senere hen.

Tak på forhånd

Der skal være et marked for det du sælger. I øjeblikket lader det til at langt de fleste menneskers behov for (eller i det mindst mulighed for) træning, fitness- og kostråd er stillet eller i det mindste er nemt at få stillet, hvis de vil. Jeg har ikke forstand på om markedet er mættet, men jeg vil sige at det er damn close i disse dage, hvor fitnesscentre popper op alle steder og i alle prisklasser.

Hvis du skal ind på det marked, så skal du både have masser af penge i forvejen og ikke mindst have en vision for dit produkt, som kan tage dig hen, hvor ingen af de nuværende centre er lige nu (som f.eks. Concept 1010, for 5 års tid siden... Det lort :wink: ).

Hvis du er kompromisløs og lidt (meget?) kontroversiel i din tilgang til træning og livet, så kan du måske være heldig at skabe dig et navn, som du kan leve af (f.eks. Chris McDonald, BS, ham den store mørke mand der hele tiden snakker om nærvær og meditation???). Så behøver du ikke i nær så høj grad at have et træningskoncept der skiller sig markant ud, men kan ride på personkult-bølgen i stedet.

Personligt så tvivler jeg stærkt på at du kan blive rig på at have med træning at gøre, men på den anden side, så har jeg også set en hel del helt åndsvage projekter bliver ført ud i livet og bære frugt, alene på grund af en persons ihærdighed og brændende drøm. Men det er hårdt arbejde, som de færreste kan eller vil lægge for dagen.

Men Hardcasto go for it. Hvis det er det du brænder for, så skal du da bare give den gas. Et skridt ad gangen dog. Få dig noget mere trænings- og kosterfaring med din egen krop, gå mere i skole, skab nogle kontakter i idræts- og fitnessmiljøet, hold dine muligheder åbne. Noget af det værste man kan gøre for sin motivation er at starte på noget man ikke formår at fuldføre, så vent på "den endelige kamp", men gå i træningslejr, så du er helt klar til at slå til når muligheden byder sig.

Giver det mening?

Link to comment
Share on other sites

Ja for søren. Så vidt jeg forstår gælder det om at være kreativ hvis man vil nå langt. Og virkelig tro på det man vil fuldfører.

Jeg har helt klart tænkt mig at gå den vej, så vi må se hvad det fører til.

Måske vil i se mit navn i tvet om nogle år med stor succes ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja for søren. Så vidt jeg forstår gælder det om at være kreativ hvis man vil nå langt. Og virkelig tro på det man vil fuldfører.

Jeg har helt klart tænkt mig at gå den vej, så vi må se hvad det fører til.

Måske vil i se mit navn i tvet om nogle år med stor succes ;)

Det ville da være dejligt for dig (og muligvis for os andre :wink: )

Bare hold dig fra udtalelser om at man kan punktslanke sig, at fedt er yt, at man kan nøjes med 10 minutters træning om ugen og at den der sprede/samle maskine til benene er super... Så tror jeg ikke du kan gå helt galt i byen.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share