bodyrock.tv for herrer


pegazuz
 Share

Recommended Posts

Jeg skal bruge noget inspiration til daglig fitness overall træning. Det skal foregå derhjemme, ikke tage mere end 10-20 minutter ad gangen.

Jeg har p.t. kettlebell, barbell og en måtte

Jeg synes egentlig at bodyrock.tv er et ret fedt koncept. Kender I til en website a la bodyrock, som er henvendt til fyre men har nogenlunde samme koncept?

Link to comment
Share on other sites

@ Hr. K: Fed kommentar :)

Men jeg er enig - både i den dobbelte betydning, men også i at du godt kan bruge alle de øvelser hun laver, selvom du er en mand.

Når dit mål er, hvad det er.

Ellers kan du jo gå på www.wod.nu - der er alle de almindelige crossfit-wods, som du bare kan stjæle af og blande som du har lyst.

Hvis du så har mod på at lave dit eget er www.cathletics.com fyldt med øvelser - både med egen vægt, kettlebells osv.

Hestbech

Link to comment
Share on other sites

I har naturligvis ret. Enret underholdnende side :-)

Tak for linksene. Specielt catheltics er god som reference. Men jeg kender nok mig selv godt til at vide at hvis jeg selv skal til at sammensætte programmer, så får jeg det ikke gjort. Det skal være noget der er 2 klik væk, hvor jeg bare kan trykke play og gå igang.

Det lyder måske ufatteligt at man kan være så doven, men såen er det altså :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share