S: NY PRIS for Fitnessdk 12 mdr fuldtidmedlemskab: 2.999 kr.


ClausR
 Share

Recommended Posts

NY PRIS 2.999 KR. ELLER KOM MED ET BUD. SE MIN POSTING NEDERST DEN 18. AUGUST.

Er der nogen, som alligevel bruger Fitnessdk eller påtænker at melde sig ind, som vil overtage 12 måneders medlemskab og spare nogle penge?

Jeg har i et løb vundet en gavecheck til 12 måneders fuldtid-medlemskab i Fitnessdk, som jeg gerne vil af med da jeg allerede har et fitnessmedlemskab i et andet fitnesscenter. Normalprisen er 299 kr. for indmeldelse plus 369 kr. pr. måned = 4727 kr.

Jeg sælger det for 3600 kr. (svarer til at du sparer Fitnessdk’s oprettelsesgebyr på 299 kr. og kun skal betale 300 kr. pr. måned)

Der er mulighed for at sætte medlemskabet i bero på samme måde som ved andre Fitnessdk-medlemskaber.

Først til mølle - gavekortet kan afhentes hos mig på Nørrebro eller blive tilsendt.

Mvh.

Claus

/København

Edited by ClausR
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er der nogen, som alligevel bruger Fitnessdk eller påtænker at melde sig ind, som vil overtage 12 måneders medlemskab og spare nogle penge?

Jeg har i et løb vundet en gavecheck til 12 måneders fuldtid-medlemskab i Fitnessdk, som jeg gerne vil af med da jeg allerede har et fitnessmedlemskab i et andet fitnesscenter. Normalprisen er 299 kr. for indmeldelse plus 369 kr. pr. måned = 4727 kr.

Jeg sælger det for 3600 kr. (svarer til at du sparer Fitnessdk's oprettelsesgebyr på 299 kr. og kun skal betale 300 kr. pr. måned)

Der er mulighed for at sætte medlemskabet i bero på samme måde som ved andre Fitnessdk-medlemskaber.

Først til mølle - gavekortet kan afhentes hos mig på Nørrebro eller blive tilsendt.

Mvh.

Claus

/København

Jeg byder 2900 kr

Link to comment
Share on other sites

Hej alle,

Jeg sænker nu prisen til 2.999 kr. eller kom med et bud.

Ellers kan det næsten bedre betale sig for mig at opsige mit andet fitnessmedlemskab og selv anvende Fitnessdk-gavekortet..

Det er egentlig alt for billigt for et fuldtid-medlemskab i Fitnessdk (det svarer til under 250 kr. pr. måned samtidig med at man sparer Fitnessdk’s normale oprettelsesgebyr på 299 kr.). Normalprisen er 299 kr. for indmeldelse plus 369 kr. pr. måned = 4.727 kr.

Først til mølle - gavekortet kan afhentes hos mig på Nørrebro i København eller blive tilsendt.

Mvh.

Claus

/København

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Sidste chance!! - ellers opsiger jeg mit gamle fitnessmedlemskab og bruger det selv :)

Som sagt er der 12 mdr. fri fitness, holdtræning mv. hos FitnessDK. Gavekortet gælder over hele landet.

Kan afhentes/leveres i København eller jeg sender de relevante koder.

Se posterne ovenfor for kortets værdi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvis du bruger mit gavekort skal du ikke betale oprettelsesgebyr på 299 kr. ved siden af.

Dvs at din samlede pris er 2999 kr. inklusive oprettelse. Det er det samme samlede beløb som du bød (2700 + oprettelse på 299). Deal? For ellers havde jeg tænkt mig selv at indløse det i aften.

Link to comment
Share on other sites

Super - hvis du har adgang til en særaftale så er det da bare det du skal gøre. Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside koster det bare 289 pr måned for studerende for fuldtidsmedlemskab (dvs 3468 pr år). 269 kr ser ud til kun at være hvis du er under 14 år. Men good luck! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share