Hvad spiser I?


ibroken
 Share

Recommended Posts

Hvad spiser I alle sammen egentlig, når I feks er på arbejde eller i skole? Altså udover protein shakes..

Jeg starter i skole her d. 11, og skal bruge et rigtigt måltid udover shakes og protein bars. Her tænkte jeg på ris med bøf og lidt bbq sauce. Problemet er bare, at det ikke kan varmes i skole! Forslag, eller skal jeg bare æde det koldt?

Link to comment
Share on other sites

Der er mange gode muligheder:

Hårdkogte æg,

mager ost i stænger.

Hjemmelavet tunsalat.

Stegt kyllingebryst

Old school rugbrødsmadder

Bønnesalat

Bananer og andet frugt

Tunfrikadeller

Kyllingefrikadeller

En kold hakkebøf.

Det er da bare at fylde madkassen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet at tage pasta med kødsovs med, samt ris og kylling, også ris og tun. Alle tre blev jeg hurtig træt af, og derfor nåede jeg aldrig rigtigt at spise op inden for de 30-40min pause, vi havde.

Problemet er nok bare, at maden er kold! Har også prøvet rugbrød med pålæg osv. Det blev også rimelig tørt til sidst.

Tænkte måske på æg, som skrevet længere oppe.

Eller også bare bøf og ris med bbq sauce - det vel ikke så tørt med bbq sauce?

Damn, hvor jeg hader at skulle ændre på rutinen grundet skole...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har altid en pose mandler med på arbejde som jeg æder imens jeg laver det jeg nu bliver betalt for og så har jeg 100g ris (tørvægt) og 250g kød + evnt. grøntsager med til frokost som jeg æder koldt, selvom der er en mikroovn. Hihihihihihi.

Karry er btw et fantastisk krydderi som gør det tager lidt længere tid før man bliver træt af maden :laugh:

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Skulle jeg måske prøve med nogle nye krydderier til kyllingen? Så kan jeg bare tage 100g kyllinge og 150g ris med i skole. Jeg prøvede at tage 150g bøf og 150g ris med i skole, men det kan jeg ikke få ned på 30 min, selv med bbq sauce. Og gider ikke fjerne nogle gram fra min bøf :-P

Skal jeg så prøve med karry krydderi på kyllinge og prøve mig frem? Har I andre råd til at holde maden fra at blive for tør, så sig endelig til.

Et andet spørgsmål... Kunne en proteindåse og en halv proteinbar fra nutramino være rigeligt som et mellemmåltid?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share