Impossible is nothing!


JHO
 Share

Recommended Posts

Slået af en 19-årig? :laugh:

Du er sgu for sej Jesper!! :superman:

Fornuftigt, at du holder lidt igen med skulderen.

Og Lasse trænger vist til lidt :sun: på sine spændstige baller! :wink:

Ja - synes jeg læste at i havde en 19årig knægt der havde lavet 560m på den challange - og den havde jeg da helt sikkert nuppet her i weekenden! Men nu har i sgu også en der har taget over 700m, det bliver straks sværere :crazy:

Og jo tak :smile: - giver den gas et lille stykke tid endnu - og så trapper jeg ned inden konkurrencen..

- Han lufter dem ellers tit, men åbenbart kun efter solen er gået ned...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

12. august 2011 (kl. 0930)

Teknik

Snatch - 40 kg (ca. 30 rep)

Kipping pullups (ca. 80 rep)

WOD

16 min AMRAP

5 x powersnatch 40 kg

10 x boxjumps

5 x chest to bar

10 x GHD situps

- 7 runder

Synes egentlig jeg var rimelig frisk efter igår, men kunne ikke rigtig komme igang, og synes at WODen var temmelig hård - og skal lige love for at jeg er blevet ramt af DOMS nu!!

Link to comment
Share on other sites

Ja - synes jeg læste at i havde en 19årig knægt der havde lavet 560m på den challange - og den havde jeg da helt sikkert nuppet her i weekenden! Men nu har i sgu også en der har taget over 700m, det bliver straks sværere :crazy:

Og jo tak :smile: - giver den gas et lille stykke tid endnu - og så trapper jeg ned inden konkurrencen..

- Han lufter dem ellers tit, men åbenbart kun efter solen er gået ned...

Jeg tænkte nok, at du mente ham. Jeg morede mig bare lidt over, at det var det første du tænkte på, da du droppede stangen. Du må være konkurrencemenneske med stort "K"?! :devil:

Der er i øvrigt blevet sat ny rekord i dag. Mads Sørensen fra Captain's Gym nåede op på 803 m, vel at mærke helt uden at lave overhead carry. Han gik bare 803 m med sine kettlebells :crazy: Crazy!

Skal jeg snart komme og lufte dem i Valby igen!? :innocent:

Ja da! :cheer: Valby, Toftegårds Plads d. 27. august ... Det bliver fedt! Med det stunt bliver du mere famous end Fame Boy! :laugh:

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

14. august 2011

Morgen

Løb 2 km

Snatch teknik

Løb 2 km

Havde lige et par nye letsvægt løbesko (Brooks T7 Ltd Edition Racer Shoes AW11) der skulle testes, og damn der var fart i dem!

Eftermiddag

3 runder af

1 min trusters 20kg

1 min rest

1 min Atomic situps

1 min Row

1 min 32kg KB swing til vandret

1 min rest

Super fed WOD, gav den fuld gas, så fik ikke lige talt reps.

Link to comment
Share on other sites

15 august 2011 (kl 1700)

Military speedtest

10 x

30 sek løb på 20 m bane - max baner, halve tæller også.

30 sek rest

Runder 6,5 + 6,5 + 6,5 + 6,5 + 6,5 + 6,5 + 6,5 + 6,5 + 6,5 + 6,5 = 65

Løb sammen med Rasmus, og han rykkede lige 7 runder i 9 og 10 omgang, og kom dermed op på de magiske 66 runder - bad shit.

Har aldrig løbet mere end 65, så var også godt tilfreds, også set i lyset af at jeg er ca. 5 kg tungere en tidligere.

Link to comment
Share on other sites

16. august 2011

Morgen:

- Snatch: 80kg PR

- MU-teknik

Super fed morgen i CF AA, hvor også Sølling, Martin og Lasse B fik sat et par nye PRer!

Aften:

Mary:

20 min. AMRAP

5 HSPU

10 One leg squat

15 Pull ups

score: 9 runder + 3 HSPU

Første gang jeg køre Mary RX, da jeg tidligere har haft problemer med både HSPU og Pistols. Fokus på teknik, samt ikke at ødelægge fingrene på pullups - fik dog lidt sved på panden alligevel.

Link to comment
Share on other sites

17. august 2011

Synes efterhånden at jeg er begynder at se lidt fremskridt i mine olympiskeløft, dog vil jeg gerne gøre endnu mere ved det. Og har derfor fået lavet en aftale, så jeg 2 gange om ugen kan komme ned og træne OL sammen med andre vægtløftere, og under kyndig vejledning af Kim Lynge (været landstræner i Vægtløftning og Styrkeløft, har selv deltaget i OL 1992, og har arbejdet som fysisk træner i 25 år)

Var med til træningen for første gang i dag, og må sige at det var en super fed oplevelse. Blev lige rettet til i et par enkelte småting, med hensyn til at jeg er en forholdsvis høj løfter - Uden sammenligning mine bedste løft til dato... og super fedt at arbejde sammen med så kompetente folk!

Sikker på dette er vejen frem for mig!!

- Dagens træning 2 timers OL!

Link to comment
Share on other sites

17. august 2011

Synes efterhånden at jeg er begynder at se lidt fremskridt i mine olympiskeløft, dog vil jeg gerne gøre endnu mere ved det. Og har derfor fået lavet en aftale, så jeg 2 gange om ugen kan komme ned og træne OL sammen med andre vægtløftere, og under kyndig vejledning af Kim Lynge (været landstræner i Vægtløftning og Styrkeløft, har selv deltaget i OL 1992, og har arbejdet som fysisk træner i 25 år)

Var med til træningen for første gang i dag, og må sige at det var en super fed oplevelse. Blev lige rettet til i et par enkelte småting, med hensyn til at jeg er en forholdsvis høj løfter - Uden sammenligning mine bedste løft til dato... og super fedt at arbejde sammen med så kompetente folk!

Sikker på dette er vejen frem for mig!!

- Dagens træning 2 timers OL!

Er det i Jyden eller på SPH du skal træne OL?

Link to comment
Share on other sites

19. august 2011 (kl 1130)

Clean:

1 x 3 x 40 kg.

1 x 2 x 60 kg.

1 x 2 x 80 kg.

1 x 1 x 85 kg.

1 x 1 x 95 kg.

1 x 1 x 105 kg.

1 x 1 x 115 kg.

1 x 1 x 120 kg. - 5 kg. PR!

1 x 1 x 100 kg.

1 x 1 x 100 kg.

1 x 1 x 100 kg.

1 x 1 x 80 kg.

1 x 1 x 80 kg.

1 x 1 x 80 kg.

Dødløft:

1 x 5 x 100 kg.

1 x 3 x 124 kg.

1 x 3 x 140 kg.

1 x 7 x 162 kg.

Ca. 30 min

WOD:

På tid:

20 Cal row

30 Wall ball 10 kg.

20 T2B

30 Box jumps

20 KB SDHP 48 kg

30 Burpees

20 Shoulder to overhead 60 kg.

30 m slædetræk 80 kg.

Tid: 11:42

Super fed træning med LB - og fuck hvor fedt med endnu en PR - det køre sgu i øjeblikket...

Og endnu en fantastisk workout - glæder mig til at prøve den fulde version af den!

Edited by JHO
Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Beskidt omgang Jesper! Det' sgu cool, at dig og Lasse kan presse hinanden dagligt. Jeg må desværre nøjes med Graham Holberg solo-trænings stilen....... I hvert fald til Daisy er 100% igen!

Link to comment
Share on other sites

20. august 2011

Startede dagen med et par timers OL i SPH, sammen med Jeppe Nørgaard - målet var at lave 1 rep max i snatch. Havde i mandags allerede sat ny PR på 80 kg - men havde en fornemmelse af at jeg havde mere i mig.

Og rigtig nok, ny PR snatch :85 kg

Faldt dog lidt til jorden, da Jeppe samtidig trak ny PR på 125 kg i snatch! :4thumbup:

Havde også et par forsøg på 90 kg, men er simpel ikke hurtig nok til at gå under den - men den kommer med sikkerhed inden længe :superman:

Udover snatch arbejdede jeg lidt med mit jerk, og fik her taget et par på 110 kg.

Efter denne herlige omgang løft, kørte jeg en tur i CF AA for også lige at få lidt cardio.

Helen:

3 runder af:

400 m løb

21 KB swings 24 kg

12 Pullups

Tid : 8:03

Havde sat mig for at den skulle et godt stykke under 8, men var bare ikke bedre på dagen - følte mig ekstremt tung på 2. og især 3. runde løb.

Tak til Lundiq for skarp konkurence!

Link to comment
Share on other sites

Vild vild træning Jesper! Og stort tillykke med snatch PR :superman:

I giver den virkelig gas i dobbelt A - I kommer til at dominere FaF på lørdag :devil:

Tak for det Yvonne :smile: - og ja det køre rimelig godt for os for tiden. Bliver spændende at se de andres niveau, er jo min første CF-konkurence!?

Gik og legede lidt med ideen om at lave nogle trænings weekender, sammen med nogle af jer fra Kbh, når vi kommer på den anden side af FaF. Kunne være godt både med lidt ny inspiration. :bigsmile:

Stiller du egentlig op på lørdag?

Link to comment
Share on other sites

21. august 2011

Workout: (Post-games challenge)

1 MU

2 Snatch @ 60kg (Powersnatch)

3 PowerCleans @ 90kg

4 Strict Press @ 60kg

5 Ball slams @ 20kg (yes kg)

6 Strict Pull Ups

7 HSPU

8 Box Jumps 30"

1, 12, 123, 1234...12345678 + *(12345678) for time!

Tid: 13:55

Gik dog først op for mig at jeg skulle ha' lavet full squatsnatch og ikke powersnatch, da jeg var færdig! Lidt ærgeligt, men tror ikke det havde gjort den store forskel, for det var klart mine skuldre der var begrænsningen i denne workout.

*(Havde sgu ikke fået læst rigtigt på siten, da jeg manglede den sidste runde af 12345678)

Weighted pullups:

4 x 32 kg

2 x 48 kg

1 x 60 kg

1 x 60 kg

3 x 48 kg

3 x 48 kg

3 x 48 kg

Ser frem til rest-dag imorgen :4thumbup:

Edited by JHO
Link to comment
Share on other sites

Tak for det Yvonne :smile: - og ja det køre rimelig godt for os for tiden. Bliver spændende at se de andres niveau, er jo min første CF-konkurence!?

Gik og legede lidt med ideen om at lave nogle trænings weekender, sammen med nogle af jer fra Kbh, når vi kommer på den anden side af FaF. Kunne være godt både med lidt ny inspiration. :bigsmile:

Stiller du egentlig op på lørdag?

Well, well ... Rasmus Marquard vandt den første CrossFit konkurrence han nogensinde havde deltaget i. Det samme gjorde Mikko Salo :wink: Det var så ikke for at sætte pres på dig, bare for at du ved, at det ikke har så meget at sige. Din kondition er i top, styrken fejler heller ikke noget. Det, ellers virkelig dygtige atleter nogle gange går ned på er, at de ikke kan holde hovedet koldt i en konkurrencesituation og derfor placerer sig langt under evne. Med din baggrund kan jeg regne ud, at det ikke bliver et problem for dig. :devil:

Men ja, det bliver spændende! Og så er CrossFit konkurrencer bare de fedeste stævner, hvor man møder en masse coole mennesker.

Det skal du absolut være velkommen til! :4thumbup:

Jeg havde seriøst overvejet at lave en "Toldbod" (og det var kærligt ment :wink: ), fordi to af drengene fra kirken ikke kunne finde en pige til deres hold og jeg havde ondt af dem. Men så vandt fornuften. Mit CrossFit comeback kommer, men først en dag, når alt fungerer som det skal igen. Og på lørdag agerer jeg derfor som coach, maskot og BROtivator :smile:

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Tak for det Yvonne :smile: - og ja det køre rimelig godt for os for tiden. Bliver spændende at se de andres niveau, er jo min anden CF-konkurence!?

Gik og legede lidt med ideen om at lave nogle trænings weekender, sammen med nogle af jer fra Kbh, når vi kommer på den anden side af FaF. Kunne være godt både med lidt ny inspiration. :bigsmile:

Stiller du egentlig op på lørdag?

/fixed :smile:

Link to comment
Share on other sites

23. august 2011

Formiddag: CF AA

Workout:

1000m row

10 x MU

Tid: 5:15

2. gang jeg prøver denne workout, og var egentlig sikker på at jeg nok skulle få den under 5 min denne gang, men nej, failede på MU 10 på 4:57 :crazy:

HSPU teknik

Workout:

20 x DU

3 x HSPU

6 x Pistols (3xH/3xV)

Tid: 4:13

Tabata: Pushups

20+20+11+10+10+10+9+8= 98

Eftermidag: Atletikstadion

8 x (400meter løb +1min rest)

1 - 1:18

2 - 1:18

3 - 1:18

4 - 1:18

5 - 1:18

6 - 1:19

7 - 1:20

8 - 1:19

God kvalitet i træningen idag, føler mig rimelig godt kørende!!

- stille og rolig træningsdag imorgen, og så ellers hvile indtil på lørdag :devil:

Edited by JHO
Link to comment
Share on other sites

24. august 2011

Havde på forhånd planlagt at jeg ville køre noget VL i aften, som sidste træningspas inden FaF. Og efter at have set de workouts der venter mig på lørdag, synes det egentlig at være meget fornuftigt.

Træningen foregik på SDH, og endnu engang under kyndig vejledning. Kørte lidt snatch, hvor jeg arbejdede med at komme godt under stangen. Og prøvede da også lige et par runder af WOD3, bare for lige at mærke den.. :smile:

Udover det prøvede jeg også WOD2 af. Kørte dog kun op til 85 kg. Men har en okay fornemmelse af hvor jeg ligger i den.

Tager allerede til Kbh imorgen, sammen med Lasse B, hvor den bare står på hvile og hygge - og så skal den bare have max gas på lørdag :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share