Hmmmm bare for at være sikker....


hc.
 Share

Recommended Posts

Hej :-)

Jeg vil tabe mig og har i dag forbrændt 1300 kcal på jernhesten og sidder nu og kommer i tanke om noget:

Jeg cyklede i morges og i formiddags og har forbrændt de 1300 kcal.

!når man vil tabe Sig skal man så forbrænde EFTER man har indtaget dem eller skal de bare forbrændes på et eller andet tidspunkt den dag. ????

Link to comment
Share on other sites

Tak for svar :-)

Ja det mente jeg også :-)

I alt har jeg forbrændt 3500 på hvilestofskiftet og det jeg har trænet og jeg har indtaget ca 1500 idag. Jeg sad og spiste popcorn med mine børn tidligere til deres lørdagshygge og kom i tanke om det.

Så er der en anden ting.

Jeg vil tabe et halvt kg om ugen dvs minus de 500 kcal hver dag. Kan man "gemme" dem?

Altså træne til de -1500 på een dag og så ha ligevægtsbom 2 dage efter?

Giver det det samme vægttab eller kan man kun gøre det op dag for dag (alså kan man træne det gode mad lørdag væk om mandagen eller træbe det "på forskud" om fredagen)?

I øvrigt er jeg i tvi l om hvorfor jeg ikke kan se resultat af min cykling , på den måde mit tøj sidder, jeg cykler 30-60 km om dagen. Vægten siger ik så meget forskel men muskler vejer ho os mere end fedt men tøjet sidder ens????

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tabe et halvt kg om ugen dvs minus de 500 kcal hver dag. Kan man "gemme" dem?

Altså træne til de -1500 på een dag og så ha ligevægtsbom 2 dage efter?

Giver det det samme vægttab eller kan man kun gøre det op dag for dag (alså kan man træne det gode mad lørdag væk om mandagen eller træbe det "på forskud" om fredagen)?

Et ½ kg om ugen = 500 kcal/dag = 3500 kcal om ugen.

Hvis du bare regner i uger og ikke i dage har du dit svar - samme vægttab. Altså kan du i teorien godt overæde to dage i streg og sulte, eller rå-træne den tredje - selvom jeg tror det er nemmere for dig at holde styr på dag-for-dag renestykket, og tror også det er sundere for kroppen ikke at gøre vild forskel på dagene.

Hestbech

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share