MOL`S styrke i Danske motioncentre


Guest Infestedass
 Share

Hvilken placering har du i dit center  

94 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja ja, godt med dig Sil :lol: Det eneste du er stærkeste i, er kæbetræning :D

For at være lidt seriøs...

Squat: Blandt de 3 stærkeste. Jeg har set en lave 205 kg på udstyr til ordentlig dybde. Så er der en som kan lave 280 kg, dog kun halvt squat, pga. skade siger han. Endelig er der Baardi også

Bænkpres: I midten, dog måske lidt over.

Dødløft: Blandt de 3 stærkste. Ham som squattede 280 kg halvt, har også dødløftet 270 kg, og så er der ham Baardi igen... :rolleyes:

Curls: Hel klart i bunden :chicken:

Men følgende er naturligvis kun baseret på det jeg ved og har set. Det kan ikke udelukkes at der gemmer sig nogle stærke mennesker i sted i hjørnet.

Link to comment
Share on other sites

anyone

Hehe... :tongue:

Jah ich habe sehr viel dragonlance gelähst (Mit tysk hænger jævnt i hegnet)!

Det er godt nok mange år siden, men jeg har læst HELE serien 2 gange! Nogen af bøgerne 4 gange (The legend of Huma)!

Har du også selv læst?

(Min Avatar er jo Raistlin)

Jeg læste også hele molevitten for nogen år siden. De fleste dog kun én gang.

Jeg savner dem faktisk lidt efterhånden.

Som rigtig nørd kunne man godt argumentere for at din avatar er Fistandantilus (hvis jeg da ikke husker helt galt)… ;)

Læste du også dem der kom om deres børn?! Kaoskrønikker eller noget i den retning, det var desværre en ret tynd kop the! :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg savner dem faktisk også. Måske man skulle begynde forfra... Igen!

Hehe... Ja Fistandantilus og Raistlin er jo på en måde den samme person (prøven og alt det der)!

Ja jeg læste også kaoskrønikerne! Det endte det ikke med, at det gode og det onde slog sig sammen for at bekæmpe Fader Kaos, faderen til alt og intet?

Der er også lavet mange nye bøger i serien, som jeg ikke har læst! Prøv bare at se: http://hjem.get2net.dk/Dragonlance/books.html

Der er en der hedder Fistandantilus reborn :o Den må jeg læse B)

Har du læst "Dødens port"? Det er bøger, som Margaret Weis selv har skrevet!

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg læste også kaoskrønikerne! Det endte det ikke med, at det gode og det onde slog sig sammen for at bekæmpe Fader Kaos, faderen til alt og intet?
Jeps! Han var inden i den sten der…
Har du læst "Dødens port"? Det er bøger, som Margaret Weis selv har skrevet!

Jeps dem læste jeg også! Faktisk en rigtig god serie synes jeg. Den var lidt for "tøset" (no offfence girls B) ) i forhold til Dragonlance, men god none the less.

Der er også lavet mange nye bøger i serien, som jeg ikke har læst! Prøv bare at se: http://hjem.get2net.dk/Dragonlance/books.html

Der er en der hedder Fistandantilus reborn ohmy.gif Den må jeg læse cool.gif

Der er godt nok flere af de bøger/serier jeg aldrig har hørt om før… :blink:

Link to comment
Share on other sites

"Jeps! Han var inden i den sten der…"

Nåe ja... Jeg husker... Gråstenen!

"Jeps dem læste jeg også! Faktisk en rigtig god serie synes jeg. Den var lidt for "tøset" (no offfence girls ) i forhold til Dragonlance, men god none the less."

Kunne ikke være mere enig! ;)

"Der er godt nok flere af de bøger/serier jeg aldrig har hørt om før… "

Nej, jeg fik også et chok, da jeg så, hvor mange der var udkommet, siden jeg stoppede med at læse! De er sikkert ikke lige gode alle sammen. :(

Btw: De eneste bøger, der skuffede var de to første dværge bøger i heltesagn(den serie jeg startede med). De var rimelig kedelige, men da jeg læste dem anden gang var de lidt mere interessante, da de smeltede sammen med krønikkerne (det der med transporten af de befriede slaver)!

Link to comment
Share on other sites

Det er lidt svært at sige..... Power Possé'et er jo faktisk næsten en forening i sig selv.... inde i en forening :), men xax, Sil, Nikolai Holsting og en stor makker ved navn Jakob og nej Sil, ikke dig :) og jeg selv er vel blandt cremen i OBBC! B)

Det er egentlig skræmmende at tænke på at xax, Sil og jeg har ca. 2½ års træningserfaring og alligevel er vi vel egentlig i toppen i så gammel en klub som OBBC!

Men når man ser de ældre medlemmer og deres træning, forstår man det godt...... de gamle krudttønder fatter ikke at de ikke er blevet større uden at squatte, dødløfte + det at hele træningen er forced reps og failure! :retard:

Godt nok er vi jo stoppet med krudt... men altså..... hvorfor bliver vi ikke større?? suuuk! :(

Edited by Baardi bilder
Link to comment
Share on other sites

Har ikke stemt fordi:

Der er ufattelig mange fjolser i mit center som tager AS... lidt svært at konkurrere imod.

Men i dødløft er jeg vel i toppen af de stærkeste, da jeg aldrig har set nogen dødløfte mere end 50kg B)

Angående viden er jeg vel også i toppen, selvom jeg absolut ikke er nogen guru!

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres: I midten, dog måske lidt over.

Tror du ligger et godt stykke under... der er fanme mange der bænker meget der.. Rigtgigt mange.. små pindeknægte der løfter mere end dig (kun i bænkpres self) ser man også hyppigt... Mange med gode gener? :( ...

Det er faktisk sjældent at jeg ser nogen som egentlig bænker mere end mig selv, og tænk så på at jeg oftest løfter langt under det jeg reelt kan præstere. Så er det jo når man ikke træner beyound failure. :lol:

Og så er jeg sådan set helt og adeles ligeglad med hvad folk kan tagteame i bouncebænkpres med benene flyvende i vejret. :teachingfinger: :jehon:

(Og det kan jeg sådan set sagtens tillade mig at sige nu hvor jeg har løftet til stævne... ) B)

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share