Udstyr til hjemmet


Hansen399
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

Jeg er 15 år, og jeg vil gerne have fat i noget træningsudstyr, som jeg kan have derhjemme. Primært vægte.

Derfor vil jeg spørge jer herinde, om I har nogle forslag til noget, jeg kan anskaffe mig. Det må ikke fylde ret meget, da det gerne skal kunne være på mit værelse.

Jeg har ikke trænet ret meget før, og jeg er da også ret spinkel. Derfor vil jeg gerne anskaffe mig noget ordentligt udstyr, så jeg kan komme lidt i gang derhjemme. Det eneste jeg har, er to håndvægte med 7,5 kg skiver til hver.

Har I nogle forslag?

Mvh

Hansen

Edited by Hansen399
Link to comment
Share on other sites

Du kan eventuelt købe en ribbe, der kan sættes på døren. På den måde kan du lave kropshævninger. Armstrækninger kan du lave på gulvet, og derudover kan du i flere fitness-butikker købe håndvægte, der er tungere end de 7,5'ere du har nu. Det vil kunne give dig et fint fundament til hjemmetræning, og det fylder ikke så meget.

Link to comment
Share on other sites

Og hvor skulle jeg så sætte den op henne??

Du skal sætte den op i doorgym.. troede du kunne regne det ud. 3:57 inde:

alternativt kan du gøre sådan her:

Alt efter hvordan dine vægge/lofte er kan du jo også sætte den direkte op i en krog som den her:

ekspansionsskrue

Edited by J.B
Link to comment
Share on other sites

Og er der eventuelt nogle, der ved hvor man kan købe sådan en "ribbe", eller hvad det nu hedder, i en butik? Altså ikke over nettet?

På forhånd tak.

Vi må måske ikke henvise direkte til butikker her på motion-online, men her får du et link til en fysisk butik i Århus, hvorfra jeg selv har købt udstyr til hjemmet. Bl.a. træningsbænk, vægtstang, gulvmåtter, vægtskiver m.v.

De har flere forskellige ribber, der kan sættes op i en dør uden at lave huller iflg. hjemmesiden. Se et eksempel her .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share