Mavemuskel opfører sig mæreklig


NicolaiML
 Share

Recommended Posts

Hej :)

Jeg har lige lavet en øvelse hvor man kører sådan et "hjul" foran sig imens man sidder på knæ, man holder "hjulet" i hænderne og lade sig så falde roligt forover, hvorefter man skal trække sig op igen ved hjælp af mavemuskler, rygmuskler, skulder og arme :) Så gik jeg op og spiste mad, og nu sidder jeg og kigger på mine mavemuskler, og jeg ahr six-pack, og de to midterste muskler er pludselig blevet meget længere, og slet ikke nær så hårde, de to nederste er tykkere og lidt mast, som om de midterste har strukekt sig og skubbet til dem under? Jeg er rigtig øm i mine mavemuskler, og har nærmest INGEN styrke i dem... er der nogen der ved hvad der kan være galt, og hvordan jeg ordner det, hvis det ikke går over af sig selv?? :)

På forhånd tak :)

Link to comment
Share on other sites

Hjulet du har trænet med, lyder som et evil wheel. Det har du fået DOMS af. DOMS betyder Delayed Onset Muscle Soreness - muskelømhed på grund af den belastning, de har været udsat for. Grunden til at du ikke har nogen styrke i dem er at du har udtrættet dem. Deres udseende skyldes sandsynligvis din siddestilling.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share