Ny begynder


Guzla
 Share

Recommended Posts

Heej folk!

Jeg er en lille spinkel dreng på 16år, som gerne vil til at blive lidt "større"

Jeg er ca 168cm høj og vejer 50kg. Jeg overvejer at starte i det lokale træningscenter, meen overvejer også at træne lidt herhjmme med håndvægt inden. Jeg vil som udgangspunkt gerne træne arme, mave, ryg og nak. Jeg har også stærkt overvejet at prøve Weight Gainer, for jeg kan virklig ikke tage på. Men så måske skifte over til potein pulver senere, når jeg er lidt igang.

Er der nogen der har nogle ideer?

Hjææælp (-:

Link to comment
Share on other sites

Prøv at starte ud med et simpelt fullbody/helkropsprgram. Du kan formentlig finde et program herinde på MOL, ellers så er det bare at google det, så dukker der nok noget op. Fullbody betyder kort sagt at du trøner hele kroppen, og ikke kun nogle få specifikke muskelgrupper. Det er en programtype der gør at du får en mere symmetrisk krop og ikke kommer til at ligne en stork. (Stor overkrop og tynde ben).

Som opmuntring kan jeg skrive at jeg selv også kun er 168 cm. Dog vejer jeg 18-20 kg. mere end dig, så det er bare med at komme igang med at stoppe noget mad i munden. SUND mad.

Link to comment
Share on other sites

Her: http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=42685

og her: http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=3740

Disse sider tror jeg vil hjælpe dig, men ellers så læs en masse indlæg og artikler herinde (og andre steder) for de er fyldt med kloge ord som du helt sikkert vil kunne bruge til noget.

En anden ide vil være at sætte jeg et mål over to måneder og se om du kan nå at opfylde det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share