Nybegynder


Rampage
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen.!

Jeg har stort set kun haft fokus på konditions træning især løb men også fodbold og lidt cykling, jeg har et mål om at inkorporere styrketræning i min træning, da jeg ønsker at blive stærkere og øge min masse for overall at blive en bedre atlet. Jeg har på egen vis sat et program sammen efter at have læst et utal af hjemmesider/bøger igennem set et utal a videoer med bodybuilderes og eksperter på området. Jeg har kørt mit program i hjemmet med det udstyr jeg havde til rådighed, men ønsker nu at starte i center for at optimere mine trænings muligheder og for at få det bedste ud af min træning.

Jeg dette startet dette topic da jeg søger nogle gode råd til mit styrketræningsprogram og nogle råd omkring disse problemstillinger .

1. Mangler jeg nogle bestemte øvelser?

2. Er der nogle øvelser jeg skal bytte ud med andre?

3. Er der generelt nogle ting der bør ændres ved mit program?

Jeg er nybegynder og har kørt dette program i halvanden måned.

Mit program ser således ud..

Mandag:(Ben)

Squat 5×12

Dumbbell 5×12

Barbell Stiff Leg Deadlift 5×12

Dumbbell calve raises 5×12

Tirsdag:(Bryst)

Bench Press 5×12

Dumbbell bench press 5×12

Dumbbell Fly´s 5×12

Dumbbell Pullover 5×12

Onsdag:(Ryg)

Deadlifts 5×12

Barbell Bent Over Row 5×12

Barbell Upright Row 5×12

Barbell Shrugs 5×12

Torsdag:(Skuldre)

Military Press 5×12

Standing Dumbbell Press 5×12

Standing Dumbbell Front Raise 5×12

Seated Bent Over Reverse Fly´s 5×12

Fredag:(Arme)

Barbell Curl 5×12

Dumbbell Curl 5×12

Hammer Curl 5×12

Close Grip Bench Press 5×12

Tricep Kickbacks 5×12

Tricep extension 5×12

Tænker der mangler noget mave og underarm..Men det var mit program, håber der er nogen der har lyst til at hjælpe.

Link to comment
Share on other sites