Er der nogen, som kender til Famfit?


Familie Dad
 Share

Recommended Posts

Er der nogen, som ved, hvem der står bag?

Ja, det gør du bl.a. Det er derfor at du er i gang med spamme nettet med tidlig link-bulding. Du har f.eks. lige lavet et helt enslydende indlæg på Jubii.dk.

Spam virker hvis man er et useriøst firma der skal tjene penge på at drive en masse tilfældig trafik til sit site. Prisen er selvfølgelig at man netop bliver stemplet som useriøs. Jeg synes at det er dumt af jer at opsøge det prædikat fra starten.

Link to comment
Share on other sites

Kære Morten

Tak for dit indlæg.

Du har ret i, at jeg har stillet det samme spørgsmål på Jubii, men det kan vel næppe gå under kategorien spam?

Som administrator kan du se, at jeg ikke har informeret om rette navn etc. Måske det kan have fået dig til at reagere, som du har gjort? Jeg har ganske enkelt ikke erfaring med fora som jeres, og ikke ønsker at give min personlige oplysninger ud. Jeg beklager, hvis jeg har har gjort noget forkert? Slet dermed gerne mit indlæg og profil, og så lader vi den ligge der.

Mvh,

Jørgen

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ja, det gør du bl.a. Det er derfor at du er i gang med spamme nettet med tidlig link-bulding. Du har f.eks. lige lavet et helt enslydende indlæg på Jubii.dk.

Spam virker hvis man er et useriøst firma der skal tjene penge på at drive en masse tilfældig trafik til sit site. Prisen er selvfølgelig at man netop bliver stemplet som useriøs. Jeg synes at det er dumt af jer at opsøge det prædikat fra starten.

Att.:  Jørgen

Du er velkommen til at kontakte os for en uddybning om teamet  bag. Vores kontaktoplysninger finder du på vores hjemmeside.

Att.: Morten

Vi er tilfredse med vores SEO indsats, som varetages af et anerkendt bureau, der naturligvis ikke benytter sig af de beskrevne metoder. Søg efter eksempelvis 'udendørs træning', og du vil kunne se, hvordan de arbejder. Du er velkommen til at kontakte os for uddybning, herunder hvilket bureau det drejer sig om. 

Men fint, du reagerer. 

Med venlig hilsen,

Allan Hansen

FamFit

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share