Styrketræning efter vægttab


Rasm7181
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen

Jeg er en dreng på 18 år der har styrketrænet de sidste 2 år.

Jeg bestemte mig for at tabe mig for et halvt år siden og jeg er nu kun 2 kilo for at nå mine ønskede 70 kilo.

Under slankekuren er jeg selvfølgelig ikke blevet større muskelmæssigt som jeg gjorde inden slankekuren.

nu er mit spørgsmål så om der er nogle af jer der skulle have gode råd til hvordan man kommer godt igang med styrketræning og samtidig gør sin krop vandt til et kalorieoverskud uden at tage masser af fedt på men mere muskelmasse :) er f.eks protein pulver en god ide :) ?

MVH RASMUS NISSEN

Link to comment
Share on other sites

Der er masser af gode råd til begyndere her på forummet - du kan evt starte her.

Mht. kosten, så ville det nok være en god ide at ligge på et moderat kalorieoverskud, hvis du vil minimere mængden af ekstra fedt ift. muskler. Det er en god ide at sørge for at få nok protein, men det kan sagtens gøres (og er sundere) gennem den almindelige kost. Det kunne fx gøres ved at spise magert kød, mejeriprodukter, bønner og andet godt. Læs evt. Protein FAQ'en.

.. og held og lykke med styrketræningen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share