Fedt tab


TheGame
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen, jeg er en dreng på 14 år som gerne vil tabe noget fedt på maven for at få den velkendte 'Six Pack' Jeg har formen til den, men jeg mangler bare lige at få tabt noget fedt på maven uden at tabe muskelmasse. Jeg spiser sundt, holder mig fra fedende ting som feks slik,chips, sodavand, og alkohol og andet. Håber jeg kan få nogle øvelser eller et trænings program af nogen af jer der ude, det ville jeg være glad og taknemlig for. :smile:

Jeg er 174 høj, og min vægt er på 64 Kg.

Link to comment
Share on other sites

Hej alle sammen, jeg er en dreng på 14 år som gerne vil tabe noget fedt på maven for at få den velkendte 'Six Pack' Jeg har formen til den, men jeg mangler bare lige at få tabt noget fedt på maven uden at tabe muskelmasse. Jeg spiser sundt, holder mig fra fedende ting som feks slik,chips, sodavand, og alkohol og andet. Håber jeg kan få nogle øvelser eller et trænings program af nogen af jer der ude, det ville jeg være glad og taknemlig for. :smile:

Jeg er 174 høj, og min vægt er på 64 Kg.

Tråd (link) med programmer.

Sixpacken kommer frem når du har en kombination af tilstrækkeligt store mavemuskler og tilstrækkeligt lav fedtprocent. I linket er der et program der hedder "Sixpack til sommer" som du kan kigge lidt på. Men det er en halvdårlig ide at fokusere på maven alene. Det ser ærgerligt ud med sixpack, hvis der ikke er brugt noget tid på at opbygge muskler på brystet, ryggen og benene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share