Hjemme træning..


215
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen :D

Jeg er lidt ny her, så i må lige bære over med alle de irreterende begynder spørgsmål..

Jeg har i 4 år døjet med benproblemer, som har i den tid har sat en stopklods for al sportslig aktivitet, => hvilket har ført til en lille buttet person, som er lidt over ''begynderstadiet'' af manboobs.

Pga. mine ben kan jeg ikke komme tilbage den samme sport som jeg dyrkede før, da min knæ ikke kan holde til hurtige bevægelser, dog godt hvis det foregår i en monoton bevægelse i et ''lukket fri rum''.. Her tænker jeg på som f.eks. cykling..

Jeg har prøvet fitness med program og alt muligt, men det har aldrig virket for mig, og da jeg så snart flytter væk fra Danmark og tager til England.. er jeg nød til at melde mig ud af mit Fitness Center..

Jeg har prøvet at lægge meget vægt på brystmuskulaturen, da jeg gerne vil af med dem, så er begyndt med tage et par armbøjninger x antal gange om dagen, men bliver lidt i tvivl om hvormange skal man egentlige tage for at udført en effektiv træning.. Til faillure? eller et specifikt antal pr. dag?..

Jeg ved ikke om det virker, og på den anden side hvordan skulle i vide det?..

Det jeg egentlig prøver at spørge ind til, hvordan træner man bedst hjemmefra, og her hvor jeg ønsker fokus på bryst, og derefter nok mave..?

mvh

215

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share