Det gør ondt i mit knæ


LineBach
 Share

Recommended Posts

Heej alle

Det gør så ondt i mit højre knæ når jeg går, træder ned på højre fod og den er så hævet at man kan se det gennem mine jeans på den øverste den af knæet.. Har været til lægen og hun sagde det var et sprunget blodkar under min knæskal men jeg frygter det kan være noget værre.. En ergonomi lærer har sagt han vil lære mig at gå op og ned af trapper med en stok for at aflaste det venstre ben som jeg lægger min vægt på fordi jeg jo halter.. Jeg kan ikke rigtig beskrive smerten udover det føles lidt som en forstuvning.. min far tror det kunne være et forstrukket ledbånd

Hvad tror i.. Jeg aner det ikke selv

Hilsen Line

Link to comment
Share on other sites

Hej Line

Hvordan er smerten opstået? Har du været ude for et uheld?

Jeg har lavet et vrid. da jeg skulle dreje om et hjørne fik jeg ikk mit underben med så det var overkroppen der drejede.. jeg kunne mærke en smerte men ikk sådan et knæk, men det blev værre hen på aftenen hvor jeg til sidst begyndte at halte.. Det holdte så op igen efter en uges tid hvor jeg bare slog det hen og tænkte Ej nu gør det jo ikk ondt mere men nu hvor jeg er i skole igen (mit klasseværelse ligger på 4 sal) har det bare forværrede sig.. Frygter lidt det er et forstrukket ledbånd

Link to comment
Share on other sites

Ja, men problemet ligger i at jeg bor på et skolehjem i århus og jeg er oprindelig fra Brande hvor jeg har min læge. Tror du det er noget der er værre end et fostrukket ledbånd da?

Jeg ringer til lægen igen i morgen tidlig

Jeg tror at internettet er et meget dårligt sted at blive diagnosticeret.

Selv en kvalificeret professionel burde ikke udtale sig på baggrund af lidt løse beskrivelser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share