styrke træning uden selv at arbejde?


piphansdk
 Share

Recommended Posts

Halløj.

For 3-4 år siden, besøgte jeg en der havde et apperatur, man kan placere på maven, og så mens man fx. ser tv, træner den ens muskler.

tror det var noget fra tv shop?

Kan det virkelig være rigtigt?, og evt. nogen der kender produktet- det skal siges, at det bare skulle placeres på en muskel, og så træner den ( tror det var via rystelser)

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener, at MZ (der ejer domænet motion-online) testede det bælte engang. Resultatet blev noget i retning at, at det var ubehageligt at bruge, og i øvrigt ikke virkede. Hvis man har et lag fedt på mavsen, vil fedtlaget i øvrigt virke isolerende, så de elektriske impulser har svært ved at nå musklerne.

Hvis nogen påstår, at man kan opnå en gevinst uden at arbejde, så er det klogt at gå frem med sund skepsis. Dette gælder i livet i almindelighed, og i forbindelse med træning i særdeleshed.

I rest my case!

Link to comment
Share on other sites

http://www.motion-online.dk/diverse/udstyr/test_af_fitnessdimser_fra_tv-shop/

Der anmeldes en dims der ligner det du taler om.

Mener at have "hørt", at hvis man bruger apparatet vil ens muskler vokse. Men de muskler man får vil ikke være ligeså "funktionelle" som hvis man selv havde trænet dem. Hovedanklagen skulle gå på at den energi tilførsel som en muskel oplever at få, under naturligt arbejde, får den ikke med maskinen og derfor har den svært ved at tage næring til sig, hvilket gør der har svært ved at præstere noget arbejde.

Jeg ved godt funktionel og naturlig er nogle udtryk som kan dække over ret meget afhængig af hvem man spørger, men bær over med mit ordvalg.

Det som sagt noget jeg har hørt for et par år siden... Hvis nogen kan henvise til en kilde der kan be eller afkræfte påstanden, eller på anden måde kaste lys over træning med eletriske dimser, vil det være fedt hvis i postede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share