Program på 1´eren


Guest Slettet 05102011
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Hey boys.. Sidder lige og ser et program på 1´eren med Radmavre 12-13 årige piger, der er totalt vægtfikseret.. Istedet for at lette deres fede røv til et par spinning timer, lader de være at spise noget hele dagen, og drikker bare vand istedet for.. Sådan er der fandme mange piger der gør.. Fatter det ikke, man kommer jo i totalt underskud af sukker og kulhydrat.. Nok ikke noget at sige til de ikke får de bedste karakterer i skolen, og sidder med fede rander under øjnene fordi de ikke får en skid vitaminer..

Nogen herinde der kender til folk der gør det samme? :blink:

Kender et par små fede kammerater der også har gjort det, og de vadede konstant trætte ud, og lignede noget der var løgn.. :retard:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke det er ungerne man skal bebrejde...De prøver jo blot ikke at falde udenfor kliken...

Men det er da uhyggeligt når en skinny 10-årig står og siger at han er fed! Eller bekymrer sig om fedtprocenter...Da jeg var 10 anede jeg sgu ikke der var noget der hed kalorier! ( Har fundet ud af det senere! :w00t: )

Link to comment
Share on other sites

Da jeg var ti åd jeg alt hvad jeg kunne få fat i - på nær ost, oliven, lever og nogle andre ting.

...og det gør jeg stadig :D

Jeg forstår ikke hvorfor der er så mange, der ikke har madpakker med. Og hvis de har en, har de en enkelt klementin eller to og så en flaske vand.

At de overlever! :jehon:

Edited by joergen
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke hvorfor der er så mange, der ikke har madpakker med. Og hvis de har en, har de en enkelt klementin eller to og så en flaske vand.

At de overlever! :jehon:

Jeg havde da heller ikke madpakke med da jeg gik i den stråtækte...

Det var ikke nødvendigt, for der lå en bager overfor :w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hehe, nå der er flere end mig der har set det :D

Synes det er totalt blæst at børn på 10 år tænker på den slags.. Det er sq kun de sidste par år jeg har gået op i min krop.. Da jeg var 10 rendte jeg nøgen rundt på stranden og byggede sandslotte, og åd alt hvad jeg kunne komme i nærheden af.. Sågar blomster ind imellem :lol:

Hende der moderen fattede jo ikke en brik :blink:

Da jeg var 10 år skulle jeg spise hvad der blev serveret, ellers faldte der sq brænde ned ;)

Fandme utroligt at ingen forældre fatter at opdrage deres børn med en fast tone nu til dags! <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg så ligeledes programmet og fandt det også skræmmende at de her enlige kvinder i høj grad gav deres sønner rollen som den manglende mand. Programmet ramte helt forbi ved at fokusere på børnene i stedet for at give forældrene et par lussinger og lære dem noget om opdragelse og fornuftig omgang med fødevarer. Børn har brug for at spise alt det de kan, ikke være på samme kur som mor eller lege mystiske lege, der grænser til psykotiske spiseforstyrrelser.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hey boys.. Sidder lige og ser et program på 1´eren med Radmavre 12-13 årige piger, der er totalt vægtfikseret.. Istedet for at lette deres fede røv til et par spinning timer, lader de være at spise noget hele dagen, og drikker bare vand istedet for..  Sådan er der fandme mange piger der gør.. Fatter det ikke, man kommer jo i totalt underskud af sukker og kulhydrat.. Nok ikke noget at sige til de ikke får de bedste karakterer i skolen, og sidder med fede rander under øjnene fordi de ikke får en skid vitaminer..

Nogen herinde der kender til folk der gør det samme?  :blink:

Kender et par små fede kammerater der også har gjort det, og de vadede konstant trætte ud, og lignede noget der var løgn..  :retard:

Hvor har I ret alle sammen. Det er fuldstændig sygt, at de radmagre konfirmander taler om at de er fede og bør tabe sig. Det er ved at køre helt af sporet, det her fedmehysteri. Nu har det stået på i knapt tyve år. Jeg var tæt på at miste min ældste veninde, da vi var omkring 15-16 år. Hun led voldsomt af anoreksi, men kom heldigvis under behandling, og lever idag fint med sin vægt. :)

Men hvor har jeg set mange, som ikke gider at tage en madpakke med, og som af samme grund ikke kan koncentrere sig. Jeg kender til gengæld også en teenager, som bliver misundt og beskyldt for at lide af anoreksi, fordi hun er høj og tynd. Men hun er ikke anoretiker, det kan jeg bevidne. Hun æder som en tøndetærsker for at tage lidt på, men lige lidt hjælper det ;)

Hvorfor kan forældre ikke bare lave noget mad, som smager godt og er sundt. Og samtidig foregå deres børn med et godt eksempel ved selv at dyrke motion, for det er jo bevist, at det er sundere at være lidt rund og aktiv end tynd og inaktiv :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share