Projekt Punktslankning / Projekt CBB


Jonas B(B)
 Share

Recommended Posts

Tillykke med den flotte debut!

Du står satme skarp på de billeder, jeg har set. Når man tænker på det er første gang du stiller op og leger med væskemanipulation(formoder det er første gang?), så er det ret vellykket.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad på første række ved dommerbordene, og var med som dommersekretær for DBFF.

Tjek :smile: Ved du hvornår der kommer atletscore fra DM?

Hahaha. Tak for en super fed weekend, BadAss! :smilerock:

Lige over :smile:

Tillykke med den flotte debut!

Du står satme skarp på de billeder, jeg har set. Når man tænker på det er første gang du stiller op og leger med væskemanipulation(formoder det er første gang?), så er det ret vellykket.

Tak for det, T! Ja det er første gang, jeg både stiller op og forsøger mig med væskemanipulation - det skal så siges, at jeg har fulgt en anbefalet approach fra en anden deltagende atlet. Så denne approach har virket for mig :smile: Derudover har jeg ikke rigtig haft store mængder ophobet væske undervejs i diæten, eller i ugerne optil. Har flere gange fået at vide, at jeg stod tør, allerede inden nogen form for væskemanipulation :smile: Så jeg er meget tilfreds med hele forløbet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share