Styrketræning i Odense?


xjyden
 Share

Recommended Posts

Jeg skal læse i Odense i august (og forløbigt kun i august).

Findes der et sted, hvor man kan træne til en pris, som er billigere end horribelt dyrt?

De steder, som jeg umiddelbart har fundet fordeler sig på to kategorier:

1. Steder, som koster 200-300kr i startgebyr og 200-300kr pr. måned.

2. Rawi.

Er der nogen herinde, som har erfaring med billige steder (f.eks. Rawi)?

Jeg havde egentlig planlagt at træne i OBBC, da jeg har trænet der en enkelt gang før, men det er jo alt for dyrt selv med studiekort.

Det er vigtigt, at stedet har længe åbent.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

OBBC er da på ingen måder dyrt. Jeg kender selvfølgelig ikke til dit budget men 250kr/måneden for et af Danmarks absolut bedste træningscentre.

Rawi (Lifestyle and krudtness eller Fyens helsekrudt) koster 195kr og er såmen også udemærket udstyret. Tingene er dog noget slidte og man skal regne med et klientel med mange der krudter den. Og mange rødder og wannabegangstere. Eneste center jeg har gået i hvor der har været drive by shooting. Har set en mand få tæsk med en kølle. Åbenlys snak om steorider.Centret har reklameret med bumsebehandling på ryggen.

Så er ens budget så presset at man ikke vil ofte de 50kr ekstra på OBBC eller har man valgt at man vil kunne krudte den i ro og mag. Så er Rawi stedet.

Ellers er der dem her:

http://www.freshfitness.dk/center/fresh-fitness-odense?gclid=CLGZsufDw7ECFUcwmAod2VsA7Q

Kun 129kr om måneden!

Har ikke prøvet det. Men du kan jo tage et kig på det og se om det kan dække dit behov.

Link to comment
Share on other sites

Nu kender jeg ikke dit behov.

Men jeg træner i Squash & Fitness, det kan jeg godt anbefale. 189 kr /måned som studerende. (For den pris kan du også frit benytte squash banerne)

Og åbent til 22 på hverdage.

Jeg vil først og fremmest træne barbell rowing.

Så vidt jeg kan se, er der et indmeldelsesgebyr.

Link to comment
Share on other sites

OBBC er da på ingen måder dyrt. Jeg kender selvfølgelig ikke til dit budget men 250kr/måneden for et af Danmarks absolut bedste træningscentre.

Ellers er der dem her:

http://www.freshfitn...CFUcwmAod2VsA7Q

Kun 129kr om måneden!

Så vidt jeg kan se, er der et indmeldelsesgebyr i OBBC.

Fresh Fitness åbner så vidt jeg kan se først til oktober. Ellers er det meget længe siden, de opdaterede deres hjemmeside.

Da jeg trænede i Ålborg i starten var det meget sædvanligt med dopingsnak og drive by shooting, men det gik aldrig ud over mig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg giver 700 kr om året for at træne i den styrkeklub, hvis medlemmer scorede flest medaljer til seneste dm, så jeg synes, at det er i overkanten at give 350 kr for at træne en måned bare fordi, det er i Odense.

350 kr det er hvis de accepterer mit studiekort. Og det er jo oveni, hvad jeg ellers skal betale for 4 uger i Odense.

Men hvis Rawi er lukket, så bliver det nok OBBC.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share