2 split program. 2 mdr kørt gainet 2-3 kg mangler nu finpudsning


Christoval
 Share

Recommended Posts

post-27966-0-81789700-1346749678_thumb.p

Det er programmet jeg i store træk har kørt efter: Træning 4 gange i ugen. Jeg har ikke kørt til failure men lige under.

På det sidste har min skulder drillet lidt hvorved skulder dagen er blevet opdateret med en isolerings øvelse til det bagerste stykke.

Jeg har følgende sprøgsmål:

Kan jeg helt fjerne død løft og spare tiden men stadig få næsten det samme ud af programmet?

Til skulder delen skal min lat raises blive eller kan disse fjernes?

Jeg har kørte Bitch Flyes men valgte cabel cros over i stedet - hvad er jeres holdning her?

stats pt 01-09-2012

Weight: 82 kg Body Fat: 8 % Height: 189 cm

Chest: 98 cm Waist: 85 cm Arms: 33 cm

Shoulders: 105 cm Foreams: 29 cm Neck: 40 cm

Hips: 89 cm Thighs: 56 cm Calves: 34 cm

Bench Press: 105 kg Deadlift: 165 kg Squat: 155 kg

Bicep Curl: 44.33 kg Tricep Extension: kg Shoulder Press: 45 kg

Link to comment
Share on other sites

Så er mit spørgsmål, hvorfor undlade at køre dødløft? Det er en glimrende øvelse til baglår, røv, mave, lige ryg og nakke. Du får masser for pengene og go overførbarhed til resten af livet :)

Hvis du gerne vil spare tid på ben/ryg-dagen, så drop en eller to af dine curl-øvelser og/eller en af dine ryg-øvelser.

Hvis du synes det er for tungt med både squat og dødløft samme dag, så kan du ligge dem på hver deres bendag, så du tirsdag kører squat og en anden øvelse for baglår; torsdag kører dødløft og en anden øvelse for forsiden af låret.

Og derudover bør du nok overveje en anden rækkefølge end den, der er angivet i programmet, så du starter ud med de tunge flerledsøvelser først og slutter med de lette øvelser såsom curls og mave

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share