Lavere fedtprocent/vægtab


Daniel Uragani
 Share

Recommended Posts

Hey People!

Jeg skriver angående hvordan man får en lavere fedtprocent/tabe sig, jeg startede på 85kg, og vejer nu 78kg, men jeg er pludselig gået i stå, eller min vægt er i hverfald. Jeg kører ellers ret meget på, synes jeg (er kun 16 år)

Lidt om mit program og kost:

Træning:

Kører 4 styrketræningspass (split) om ugen ca. 1 1/2 - 2 timer hver gang. Jeg kører også et program som hedder "insanity" et hjemmegående program, høj intensiv cardio 45 minutter om dagen. Powerwalker også hver aften ca. 1 time. Holder fri søndag.

Kost:

Min kost er ikke tilfældig, men tæller heller ikke kalorier, spiser okey sundt holder mig væk fra alle hurtige kulhydrater. Holder mig til kostrådene, spiser rugbrød, et glas juice om dagen, 6 stykker frugt og grønt ect. og spiser kun sundt fedt forresten. Har to "cheat meals" to gange om måneden, bare så jeg kan holde det ud. Jeg tager "whey 100" proteinpulver til min styrketræning, multivitamin og fiskeoliepiller dagligt. Selvom jeg ikke tæller kalorier, er jeg sikker på at jeg ligger i kalorierunderskud.

Mit spørgmål lyder således: Hvorfor er mit vægttab pludseligt stoppet, er der noget jeg går forkert?

Nogle råd til en lavere fedtprocent?, andet en man skal være i kalorieunderskud.

Hvis jeg mangler at give info om et eller andet så skriv på tråden, så jeg kan få sat det ind!

Mvh Daniel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share