Slankepiller, Diæt eller Motion


KTLH
 Share

Recommended Posts

Kristina - Du skal være velkommen til at føre logbog her på Motion-online. Så får du sikkert også mere respons. At oprette en logbog bare for at reklamere for din Blogger-blog - det er faktisk lidt plat.

Og nu jeg tænker over, så er jeg måske ikke helt sikker på at du hedder Kristina. Måske er du i virkeligheden en plattenslager der har udtænkt an smart måde til at reklamere for endnu en håbløs slankepille.

PS - du har stavet produktnavnet forkert på din blog.

Link to comment
Share on other sites

jeg hedder Kristina nej det er ikke en plat måde at reklamere for slankepiller hvis de ikke virker skriver jeg det på min blok hvis de gør så skriver jeg de gør.

nej det var ikke en måde at reklamere for min blok på jeg ville bare høre noget respons måske det forkerte forrum at ligge det ind tænkte ikke lige over det men hvis jeg var en plattenslager og ville reklamere for et produkt tror du så ikke også at jeg ville stave produkt navnet rigtigt? og virker mere positiv overfor produktet? jeg prøver forskellige slankediller for at se om nogen af dem overhovedet virker.

synes lige du skal tjekke mere op på tingene før du beskylder folk for sådan noget lort!

ha en super dag!

Edited by KTLH
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share