Genfinde topformen


Isabel1987
 Share

Recommended Posts

D 23/12

Ja jeg fik nået træning, da min bedre halvdel lige mindede mig om at han ikke havde købt nogle gaver til hans forældre...suk afsted til fields i stormvejr, så metroen kørte af h til. Så hele turen tog næsten tre timer istedet for den ene time der var planlagt, så da vi endelig var hjemme var centret lukket...meeeen så kom jeg i tanke om min kærestes håndvægt..desværre kun en, men der kom et fint lille hjemme program ud af det.

Goblin squat 3x15

DB one-arm tricep extension 3x9

One arm row 3x12

Bicep curl one arm DB 3x8

Kick backs 3x9

Så får at få pulsen lidt højere op blev det til det her:

Burbees 10 stk af 3 gange med 30 sek pause imellem

Planken 45 sek af 3 gange med 30 sek pause imellem

Så sluttede jeg af med lidt ryg og lidt gode gammeldags mavebøjninger.

Det tog ca 35-40 min og fik da også svedt. Men savnede en løbetur bagefter men stormen taget i betragtning tror jeg det er udelukket idag

Edited by Isabel1987
Link to comment
Share on other sites

D 23/12

Ja jeg fik nået træning, da min bedre halvdel lige mindede mig om at han ikke havde købt nogle gaver til hans forældre...suk afsted til fields i stormvejr, så metroen kørte af h til. Så hele turen tog næsten tre timer istedet for den ene time der var planlagt, så da vi endelig var hjemme var centret lukket...meeeen så kom jeg i tanke om min kærestes håndvægt..desværre kun en, men der kom et fint lille hjemme program ud af det.

Goblin squat 3x15

DB one-arm tricep extension 3x9

One arm row 3x12

Bicep curl one arm DB 3x8

Kick backs 3x9

Så får at få pulsen lidt højere op blev det til det her:

Burbees 10 stk af 3 gange med 30 sek pause imellem

Planken 45 sek af 3 gange med 30 sek pause imellem

Så sluttede jeg af med lidt ryg og lidt gode gammeldags mavebøjninger.

Det tog ca 35-40 min og fik da også svedt. Men savnede en løbetur bagefter men stormen taget i betragtning tror jeg det er udelukket idag

Link to comment
Share on other sites

D 24/12

Styrke og HIIT

Squat 3 x 10 (Kom mere på her, men måtte tage det af igen, da det bare ikke gik)


military press BB 3x8 (Den er hård, men er ikke gået ned endnu)



bent over row BB 3x10 (Jeg kom mere på her, da jeg følte mig som et jern : ) )

bench press BB 3x8


curl BB 3x8

tricep extension DB 3x10

lidt mave og hyperextension 3x10

HIIT

5 min opvarmning 10 km/time

2 min 10 km/time

1 min 14,5 km/time

2 min 10 km/time

1 min 14,3 km/time

2 min 9,8 km/time

1 min 14,3 km/time

5 min løb 9,8 km/time

45 sek 14,5 km/time

Er næsten tilbage til normale, selvom det var hårdt.

Jeg havde dagen forinden lavet en dum fejl ved ang kosten. Havde simplethen regnet kcal for noget kød ud forkert, fordi jeg fik kigget forkert på indpakningen om hvor mange gram der var.

Det blev dog kun lige til mit ligevægtsindtag. Men følte mig det stærkere og mere udholden til træningen dagen efter.

Link to comment
Share on other sites

D 26/12

Efter to dages intens spinsning var det tilbage til det normale igen.

Styrke og nyt HIIT program

Styrke:

Squat 3 x 10 (Den bliver hårdere og hårdere den her)


military press BB 3x8 (Det gik bedre end det har gjort længe med denne øvelse. Følte jeg havde kræfterne til det)

bent over row BB 3x10 (Jeg følte mig rigtig stærk og tænkte alt den mad må have givet mig noget, for på de 2 sidste set løftede jeg det tungeste, jeg nogensinde har gjort i denne øvelse )

bench press BB 3x8


curl BB 3x8

tricep extension DB 3x10

lidt mave og hyperextension 3x10

Nyt HIIT:

Det var meningen, det skulle have være en løbetur bag efter. Men ville ikke ud i de 30 min og gad ikke "bare" at løbe på løbebåndet. Så det blev en combi af de to.

30 min ialt

5 min 10 km/time

1 min 14,5 km/time

5 min 9,8 km/time

1 min 14,3 km/time

5 min 9,7 km/time

1 min 14,2 km/time

5 min 9,7 km/time

1 min 14,3 km/time

5 min 9,7 km/time

45 sek 14,5 km/time

Mine ben synes ikke det var sjovt. Så tror jeg holder min HIIT til 20 min.

Edited by Isabel1987
Link to comment
Share on other sites

D 27/12

Cardio

Ja kunne ikke nå spinning, da det sidste hold var kl 18. De kunne altså godt køre hold efter 18, nu når de har åbent til kl 22.

Så det blev til hvad, jeg lige gad i centret.

30 min crosstrainer og 5 min max gas på cyklen til sidst.

Ja kosten kørte ikke. Men spiste efter mit ligevægtsindtag, jeg skal virkelig ind i den gode rutine igen efter julen.

Link to comment
Share on other sites

D 30/12

Styrke og HIIT

squat 3 x 10


military press BB 3x8

bent over row BB 3x10 (Igen kørte det bare her. Og jeg øgede igen min vægt i de 2 sidste sets )

bench press BB 3x8


curl BB 3x8

tricep extension DB 3x10 (jeg øgede også min vægt her)

lidt mave og hyperextension 3x10

HIIT:

5 min opvarmning 10 km/time

2 min 10 km/time

1 min 14,3 km/time

2 min 9,8 km/time

1 min 14,5 km/time

2 min 9,8 km/time

1 min 14,5 km/time (30 sek pause)

4 min løb 9,8 km/time

1 min 14,7 km/time

Det gik da. Det var mærkeligt for følte mig meget stærk og udholden. Men måtte alligevel lige tage 30 sek pause efter spurt.

Ja der er ikke blevet logget så meget for har siddet oppe de fleste nætter siden juleaften for at få de sidste detaljer på plads til min BA. Men nu er den B**** også afleveret, nu mangler der bare lige en eksamen om en uge : S. Kosten har ikke kørt overhovedet, det der med er vende op på nat og dag er en skidt ting for kosten. Men til gengæld er jeg steget pænt i styrke grundet den ekstra mad, selvom det ikke lige var planen.

Der er også blevet bestilt en fedttang via NETTET af alle ting. Det var ikke med min gode vilje, da jeg er lidt for mormor hvad angår betaling online. Har stadig ikke modtaget den, selvom den blev bestilt d 27...suk men nu er den endelig blevet afsendt fra lageret, så jeg prøver at være tålmodig.

Glæder mig til at komme igen ordenligt igen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share