Hjælp til mave træning :)


Benjiii
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

Jeg vil gerne have lidt hjælp til at få den bedste mave træning som muligt :)

Mine mål er at komme ind i fedt procent og få synlige mave muskler

Lige nu træner jeg den ene dag i center og så den anden dag hjemme og sådan viljeg gerne have det bliver ved med men lige nu har jeg kun det program til mave jeg fandt på youtube og det er kun mave bøjninger og den slags

Har ikke noget imod at bruge lidt penge på noget udstyr så hvis nogen gode øvelser der skal noget udstyr gør det ikke noget

Jeg spiser ca 1700 kcal om dagen ca :)

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med et godt program der virker :) Mvh Benjamin aka Benjiii

Link to comment
Share on other sites

Ville først og fremmest sige at mavemuskler er lavet i køkkenet, eller deres synlighed er i hvertfald... Lav fedt procent = tydeligere muskulatur.

Mavemuskler er ligesom alle andre muskler, så derfor skal de også køres hårdt på hvis du ønsker hypertrofi.

jeg kører selv med en vægtskive, så jeg kun kan tage 10-12 reps, og det princip kører jeg egentlig bare i alle mave mine mave øvelser.

Mit program ser således ud:

Weighted Crunches: 3 x 12 reps

Weighted Side Crunches: 3 x 12 reps

Torture twist: 3 x 12 reps

Håber du kan bruge det =)

Link to comment
Share on other sites

Ville først og fremmest sige at mavemuskler er lavet i køkkenet, eller deres synlighed er i hvertfald... Lav fedt procent = tydeligere muskulatur.

Mavemuskler er ligesom alle andre muskler, så derfor skal de også køres hårdt på hvis du ønsker hypertrofi.

jeg kører selv med en vægtskive, så jeg kun kan tage 10-12 reps, og det princip kører jeg egentlig bare i alle mave mine mave øvelser.

Mit program ser således ud:

Weighted Crunches: 3 x 12 reps

Weighted Side Crunches: 3 x 12 reps

Torture twist: 3 x 12 reps

Håber du kan bruge det =)

Det ser fint ud jo :)

Hvor meget fedt må man max indtage om dagen ved du det ?

Er i gang med at se hvor meget fedt, protein, kulhydrat der er i min mad og har spist morgen mad og frokost og dette er de tal jeg er nået til nu

Ialt 44.5 g protein fedt 15 g kulhydrat 19g og har ca spist 350 gram mad

Edited by Benjiii
Link to comment
Share on other sites

Fedt er skam ikke noget du skal være bange for, derimod en dårlig fordeling af fedt i forhold til de andre næringstoffer er hvad du skal passe på med. :)

Find en som har nogenlunde styr på det, og få lagt et overblik over hvad du skal have indtaget :)

Kan med fordel anbefale en 30/30/40 kostplan. (30% protein, 30% fedt og 40% kulhydrat) =)

Link to comment
Share on other sites

Fedt er skam ikke noget du skal være bange for, derimod en dårlig fordeling af fedt i forhold til de andre næringstoffer er hvad du skal passe på med. :)

Find en som har nogenlunde styr på det, og få lagt et overblik over hvad du skal have indtaget :)

Kan med fordel anbefale en 30/30/40 kostplan. (30% protein, 30% fedt og 40% kulhydrat) =)

Jamen det vil jeg da prøve aner bare ikke hvor man finder dem men vil da lede :)

Tak for hjælpen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share