Bachovich's log


bachovich1
 Share

Recommended Posts

Hey alle. Jeg har valgt at starte denne log da jeg gerne vil strukture min træning bedre,

bibeholde min motivation og den vigtigste grund er klart at få noget kritik på min træning

da jeg er nybegynder inden for styrketræning.

Jeg er 17 år, 185 cm og vejer 72kg.

Mit mål er simpelthen bare at komme i en super form både i styrke og kondition.

Efter gymnasiet skal jeg i militæret og træner til at blive den bedste af de bedste.

Jeg har altid gået til fodbold og intet andet. (Startet på styrketræning for et år siden)

Dog har jeg en god grundfrom da jeg har løbet 4 maraton distancer på to en halv uge,

hvor en af dem var "officiel" med en tid på 3t 30m 31sek. Derudover løber jeg 3,2 km på cooper

Min træning vil ikke være så varieret her til start, da der stadig er 3 år til militæret

så jeg løber meget få O-løb, få marcher og svømmer knapt så meget eksempelvis.

Her om vinteren, ligger jeg især vægt på styrketræning, vil gerne have lidt masse på

da jeg er høj og tynd. Jeg træner for at blive stærk og få en god udholdenhed, Men det gør

ikke noget at blive lidt større :) Jeg vil sætte mere fokus på løb når det bliver lidt varmere :)

Men følg med, kom med kritik og vær' nice :)

Edited by bachovich1
Link to comment
Share on other sites

Fedt med loggen - Held og lykke med dine mål!

Hvordan ser dit styrkeniveau ud pt. Og hvor meget får du trænet? :bigsmile:

Mange tak du og i lige måde :)

Det ser ok ud med styrken, men heller ikke mere end det :) jeg træner 7 gange om ugen det skifter mellem løb, bold og styrke :)

Jeg kører sæt af 5x5 i basis-øvelserne (har læst mig frem til, det skulle være godt, giv gerne kritik hvis du har noget bedre?)

jeg bænker pt 65kg 5x5

squat 70 kg 5x5

dødløft 60 5x5...

Især mine squats og dødløft skal jeg træne meget, men jeg startede her i Januar med de øvelser, så det går kraftigt fremad, men jeg vil have formen helt på plads før jeg leger med tungere vægte :)