En enkel træningsbænk?


KarinaThomsen
 Share

Recommended Posts

Hej alle :-)

Jeg overvejer kraftigt at købe en træningsbænk til brug hjemme til bl.a. bænkpres, og nu har jeg efterhånden kigget overalt på nettet, men synes kun jeg kan finde sådan nogle "smarte" nogle, hvor alt kan justeres og jeg ved ikke hvad. Men jeg vil bare gerne have sådan en rigtig enkel en, der bare er en bænk, som jeg kan ligge på, og ikke alt det andet gøjl..

Findes der ikke sådan nogle simple træningsbænke, og i så fald hvor??? :-)

På forhånd tak :-)

Link to comment
Share on other sites

Hej alle :-)

Jeg overvejer kraftigt at købe en træningsbænk til brug hjemme til bl.a. bænkpres, og nu har jeg efterhånden kigget overalt på nettet, men synes kun jeg kan finde sådan nogle "smarte" nogle, hvor alt kan justeres og jeg ved ikke hvad. Men jeg vil bare gerne have sådan en rigtig enkel en, der bare er en bænk, som jeg kan ligge på, og ikke alt det andet gøjl..

Findes der ikke sådan nogle simple træningsbænke, og i så fald hvor??? :-)

På forhånd tak :-)

Du skal virkelig arbejde med dine google-skills. Skriver du "træningsbænk" i google får du 10-12 sider med hits og mange af stederne er der helt enkle bænke uden gøgl og justeringer :bigsmile:

Edited by KåreS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share