Personlig træner i Aalborg


Ulla Jensen
 Share

Recommended Posts

Jeg overvejer at hyre en personlig træner for en periode. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nogle herinde, som kan anbefale en (i Aalborg).

Jeg ønsker at blive større og stærkere (man kan vist godt kalde mig for en splejs lige pt.), og selvfølgelig vil det ikke gøre noget om fedtlaget blev en lille smule mindre, men det er ikke det vigtigste i første omgang.

Derudover vil jeg gerne ha' min squat pillet fra hinanden, så teknikken kommer til at spille 100%.

Mine ønsker til en træner er følgende:

- Skal have styr på sin styrketræning.

- Kunne vejlede omkring kost.

- Skal have en vist uddannelse - ikke en eller anden selvlært fra fitnesscentrene.

- Have mulighed for at foretage fedt% målinger med tang, evt. også biosignature uddannet.

Kom gerne med dit bud på en god personlig træner i Aalborg.

Link to comment
Share on other sites

Eftersom dine ønsker ser ud til at dække to forskellige områder (styrketræning, specielt squat) og kostvejledning, får du nok svært ved at finde en personlig træner, som kan håndtere begge dele optimalt. Så du burde måske overveje at få dække de to områder to forskellige steder.

Hvis du vælger den løsning, så er Aalborg Styrkeløfter Klub et godt bud på vejledning i styrketræning. Specielt mht. den tekniske side af squat. Vi har ganske vist kun ganske få kvindelige medlemmer, men det betyder bestemt ikke, at de ignoreres. Faktisk stiller en af vores kvindelige løfter (Karina Widén) op for klubben i squat på lørdag i første runde af ligaturneringen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share