Hjælp en kvinde! ;)


SolveigUna
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Nu håber jeg ikke at det er helt off topic at jeg henvender mig her inde, med mine spørgsmål... :-/

Jeg har seriøst brug for hjælp/råd/andre øjne til at se på min situation:

Jeg er en ung kvinde på 27 år, er 171 cm høj og vejer p.t. 59 kg.

Jeg er en meget fattig studerende, og har derfor IKKE råd til at træne i fitnesscenter.

Jeg træner ca. 1 time derhjemme, hver 2. dag (forskellige squat øvelser, maveøvelser, ryg, ben og arm øvelser... Bruger håndvægte til det jeg nu kan). Og de andre dage imellem løber jeg ca. 4-5 km.

Jeg spiser som jeg altid har gjort, dvs. sundt med mange grøntsager, fuldkornsprodukter og 3-4 gange om dagen.

Fx.

Morgenmad: En skål neutral yoghurt (0,1%) med havregryn på.

Mellemmåltid: Gulerødder eller 1 skive rugbrød

Frokost: 2 skiver rugbrød med kødpålæg, evt. frugt

Mellemmåltid: Knækbrød eller frugt eller gulerødder

Aftensmad: Fuldkornspasta med kødsovs rig på grøntsager

Inden sengetid: ½ dåse tun

Drikkevarer: Drikker ca. ½ l skummetmællk om dagen og 2-3 liter vand.

Aftensmåltidet skifter selvfølgelig...

Jeg presser mig selv ret hårdt i forhold til min "hjemmetræning" og bliver godt gennemsvedt og er ofte øm dagen efter, så noget må jeg da gøre rigtigt...

Jeg er begyndt at løbe for 1 måned siden og målet er at kunne løbe længere og længere... Min vægt er dog stadig på de 59 kg, selv efter 1 måned!

Jeg drikker sjældent alkohol da jeg primært bruger mine weekender på at arbejde som promoter og derfor er "på den anden side af baren".

Min drøm er at få den lækreste og strammeste krop med muskler og en "stor" fyldig booty, men er det jeg gør nu, nok???

Får jeg protein nok? Træner jeg nok? Jeg ved godt at alt er relativt når jeg ikke træner i et fitnesscenter.

Har kraftigt overvejet at prøve noget tilskud som fx proteinpulver... Men som sagt er min økonomi VIRKELIG stram og vil nødig smide penge efter noget som måske ikke er nødvendigt.