Brug for hjælp til program.


CasperDons
 Share

Recommended Posts

Hej! Jeg har trænet det samme program i alt for lang tid, og har efterhånden brug for et nyt program.

Det program jeg har kørt indtil videre har været et tresplits program delt op på følgende måde

Mandag & Torsdag: Ben, Ryg & Biceps

Tirsdag & Fredag: Bryst & Triceps

Onsdag & Lørdag: Skulder.

Desuden mave hver dag.

Jeg er nu begyndt at køre skulder sammen med Bryst og Triceps, og dermed isolerer jeg ben.

Jeg er lidt skeptisk overfor nye programmer, da jeg har fået gode resultater med det første program (Jeg vejede ved starten 70 kg og vejer nu cirka 85)

Jeg er bange for at hvis jeg skifter programmet, vil jeg miste noget masse eller styrke - hvilket jeg ikke er interesseret i.

Har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre for igen at opnå betydelige fremskridt i træningen, da jeg for det første er kørt lidt død i træningen, og samtidig tror jeg at mine muskler har vænnet sig til øvelserne, så jeg føler ikke rigtig at der sker noget. Kan det være nok at lave om i programmet og dele muskelgrupperne anderledes op, så jeg f.eks. træner Ryg & Triceps sammen, Bryst, triceps og skulder sammen og så ben for sig? Jeg er ret forvirret selv kan i nok høre. Jeg leder egentlig bare efter gode råd :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share