1/2 IM TRÆNING


MariaChristina
 Share

Recommended Posts

Hej, min kæreste og jeg er ved at træne til 1/2 IM, jeg har lavet 2 hele IM i 2011 og 2012, men jeg er ikke i topform nu, det er hurtigt røget. Min kæreste er i halvmarathon form. Vi er netop flyttet sammen og vi har 2 børn halv tid. Mit spørgsmål er om vi kan træne på en måde den ene uge og en anden måde den anden uge, da det er svært at løbe lange ture og komme i svømmehallen når vi har børn. Kan vi løbe flere korte ture/intervaller og ikke svømme hveranden uge, og så løbe lange ture og svømme 3-4 gange om ugen de andre uger? Hvor få gange kan vi i øvrige komme ned på i svømmehallen. Kan vi svømme 2500 2 gange hver anden uge fx - er det nok? Kan vi svømme 3000 pr gang eller er det formeget? Altså er mit spørgsmål om vi kan koncentrere vores træning til hveranden uge, og så kun løbe fx 30-40 km a 3-4 korte ture. og måske 3 timers cykel hver anden uge (vi har hjemmetræner til cykel og fitness udstyr i hjemmet)? Jeg håber nogle kan hjælpe os.

Mvh Maria

Link to comment
Share on other sites

Prøv lige at læs dit eget indlæg igen... Det er pænt rodet :smile:

Lav en plan med de træningspas der skal til, find ud af ambitionerne og post så igen. Så er det lidt nemmere at svare på. Men generelt kan jeg svare Ja! til det hele, hvis I "bare" vil gennemføre.

Link to comment
Share on other sites

Prøv lige at læs dit eget indlæg igen... Det er pænt rodet :smile:

Lav en plan med de træningspas der skal til, find ud af ambitionerne og post så igen. Så er det lidt nemmere at svare på. Men generelt kan jeg svare Ja! til det hele, hvis I "bare" vil gennemføre.

Tak fordi du svarede på mit indlæg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share