Fitness.dk: Bedste spinning-instruktører i Storkøbenhavn


Dinka
 Share

Recommended Posts

Kære alle,

Fra tid til en anden kører der nogle tråde her på MOL under emnet ”bedste spinning-instruktører i…”. Disse tråde, synes jeg, kan sådan set være ganske konstruktive, dersom der løbende finder en hel del instruktørudskiftning sted. Om end ofte ret subjektivt er det inspirerende og især vejledende at høre om andres – gode – oplevelser med instruktørerne.

Samtidig synes der i disse år, mere overordnet, at finde et generationsskifte sted på spinningfronten; de gamle, garvede folk – ”legenderne” som ofte omtalt –, der for nogles vedkommende har været med helt fra start i de tidlige 90’ere, forsvinder stille og roligt ud, og bliver erstattet af nye, stærke kræfter.

Så, i regi af Fitness.dk i Storkøbenhavn, hvem er så i øjeblikket værd at orientere sig imod? Hvem kan p.t. det dér ekstra – og køre en topmotiverende time, baseret på stærke, klare målsætninger, løbende vejledning – og effektivt understøttet musikalsk? Hvem får det bedste frem i jer?

Link to comment
Share on other sites

Numero Uno er stadig Lasse Traf, ellers kan Anders Rørbæk anbefales og Michael Andersen. Alle holder til på Ngsvej eller Parken. Desværre er Kim Greisen smuttet til sydligere himmelstrøg, men han kan heller ikke være bagmanden for alle andres træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak begge!

Jeg er enig i, at Traff er suveræn; en af de få, der inkluderer elementer fra mere klassisk, oprindelig spinning.

Vil også prøve Rørbæk og Michael Andersen. Greisen nåede jeg desværre aldrig at få kørt med; kan håbe, at han vender tilbage en dag.

- Nogle der har erfaringer med en af MacD's gamle disciple, Christina Peick i Lyngby?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share