Motionslejr/camp/kursus


DogFish
 Share

Recommended Posts

Hej Motion-online,

Jeg har lyst til, at der skal ske noget radikalt med min krop og min træning og tænkte på, om I måske kunne hjælpe.

Det jeg søger er en slags sommerlejr med hård fysisk træning - tidligt op om morgenen og gå 30 kilometer, styrke- og udholdenhedstræning og mentale udfordringer med en coach der pisker en igennem pisset. Motion til man er ved at brække sig. Lidt som man ser i Chris McDonald-programmerne og lidt som jeg forestiller mig det er at være i militæret - jeg har dog forspildt den chance ved at lade mig kassere i sin tid.

Ved I, om der findes sådan nogle lejre/camps/ophold, evt. i sommerferien, hvor man udfordres helt ekstremt sammen med et hold af andre mennesker ? Jeg er overhovedet ikke overvægtig, så det er ikke tab-dig-camps jeg søger..

Link to comment
Share on other sites

Hvis du synes, du er vattet, og du gerne vil ændre det - så gør noget ved det. Lad vær med at hæng det op på en træner på et overlevelses-/træning-kursus.

Med det sagt, så kig evt på: http://www.budzbootcamp.dk/

Sportshøjskolen i Aalborg kører vist også nogle sommerskole-kurser

Eller google selv 'boot camp'

Men husk, at man som vattet sofa-rytter ikke bare med et kan springe ud ad skabet som Iron Man

EDIT: Du kan også søge ind på hjemmeværnets patruljekursus...

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Adventure race, kunne være en hobby for dig, eller tratlet klubber+ ultraløb og andre endurance aktiviteter, der kan du mødes med folk der kan lide at træne længe og hårdt. Om sommeren er der flere højskoler og efterskoler der har uge tilbud med masser af aktiviteter(også af anden karakter end udholdeheds idræt).

Der er ogaå folk der dyrker det at vandre, og træner op til f.eks Nijmegen march.. du kunne evt. se om du kunne koble dig op på sådan en gruppe mennesker.

Go vind med det

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share