Snart færdig med HST...


tulle
 Share

Recommended Posts

Hej alle :wave:

Som nogen af jer sikkert vil vide er jeg snart færdig med mit første HST program, mangler kun 1 rep cyklus nu :) Det er og har været god træning og jeg kan mærke fremgang i min styrke :bigsmile:

Når jeg nu om godt 2 uger er færdig ved jeg at jeg skal holde ca 1 uges pause med styrketræning, men når så den uge er gået hvad vil i så foreslå jeg gør?

Jeg vil gerne bevare den styrke/muskelmasse jeg har fået og også gerne fortsat øge den. Skal jeg lave nogle nye RM´tests og sammensætte et nyt HST program eller vil det være bedre derefter i en periode at køre noget fullbody træning med størst mulig belastning og så starte en ny HST senere???

Hvad vil i erfarne anbefale? :huh:

Hilsen Tulle :)

Link to comment
Share on other sites

Ahemmm :bblush: :bblush: :bblush: Der er ikke nogen logisk forklaring på hvor jeg har den 1RM periode fra... Formegentlig fordi jeg skulle finde 1, 5 og 10RM´er før jeg gik i gang har jeg forstået det sådan at jeg så skulle have en 15, en 10, en 5 og en 1 rep cyklus. Meget logisk for en der sldrig har hørt om HST før faktisk ;) (det er ikke sådan når man gerne vil lege med de store drenge og ikke kan hitte ud af reglerne :wacko: ). Synes dog også det ville være lidt mærkeligt at tage ned og kun tage 1 rep i hver øvelse <_< så jeg tager lige en uge mere med 5 rep.

Og tak for råd i min log også Cilius :)

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share