Live paceopdateringer ved løb


RunningLegend
 Share

Recommended Posts

Hej løbere.


Findes der noget udstyr/program/etc. der kan give mig liveopdateringer af min løbehastighed gennem høretelefoner under løb?


Vil nemlig gerne undgå at skulle kigge ned på et pulsurs display, hver gang jeg gerne vil tjekke om min hastighed ved løb er højere eller lavere end hvad jeg gerne vil have den til.



Så spørgsmålet går på om der findes et ur/program til mobil eller noget lignende hvor der kan plugges høretelefoner i og hvor man kan få opdateret sin løbehastighed ved fx. en stemme der konstant fortæller hastigheden eller en stemme der siger når hastigheden er over eller under den forudprogrammerede løbehastighed til løbet. Der kunne også være en biplyd som var konstant og fx. blev hurtigere når man løb hurtigere end den forudprogrammede løbehastighed eller langsommere ved et langsommere tempo.



Håber i forstår hvad jeg mener.


På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Løb i nogle måneder, så kan du dit pace i kroppen.

Man træner ikke på hastighed eller speed som måling for intensitet, så brug et pulsur og planlæg din træning efter intensitet og tid frem for hastighed og afstand.

Og det bestemmer du eller hvordan?

Det var dog et helt ubrugeligt indlæg.

Link to comment
Share on other sites

Løb i nogle måneder, så kan du dit pace i kroppen.

Man træner ikke på hastighed eller speed som måling for intensitet, så brug et pulsur og planlæg din træning efter intensitet og tid frem for hastighed og afstand.

Træning ud fra hastighed er extremt effektivt. Så meget dårligt råd du kommer med der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share