Tilbage fra skade, hvad skal jeg gøre?


simdk
 Share

Recommended Posts

Hej MO


Har lidt et problem som jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe an. Jeg er en pige på 17 år, 170, 58 kg og mit mål er at komme tilbage til fodbold efter min knæskade som jeg for nyligt er blevet opereret, hvilket også gør at jeg ikke kan lave sqaut dødløft osv.


Spørgsmålet er så hvordan jeg bedst muligt skal træne og spise for at få mest muligt ud af det her forløb ca. 6-12 måneder. J

eg ønsker ikke at bibeholde min krops "udsende" her tænker jeg mest på mave dvs. markering (se evt. billede, undskylder posering og kvalitet) men når jeg skal genoptræne og bygge muskler på mine ben er det jo bedst at være i kalorieoverskud, eller kan man godt få styrken tilbage i benene uden at tage meget fedt på? eller skal jeg bare gå på kompromis med at jeg tager fedt på på maven?

(er virkelig bare panisk for at jeg ikke kan tabe det igen, og kan ikke forstille og se mig selv med fedt på maven) hvad med leanbulking?


Udover genoptræning hvori der også indgår konditionstræning, tænkte jeg at jeg ville lave core træning 4x om ugen og styrketræning af overkroppen 2x om ugen, for at beholde styrke og muskler der, er det passende tror i?


Håber nogle kan hjælpe, på forhånd tak!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share