HIT, HIIT, KETOSIS og BIOFEEDBACK


maveas
 Share

Recommended Posts

Velkommen, kære MOL'ere, til min geeky træningslog, hvor jeg skriver om min dagligdag indeholdende HIT, HIIT, ketosis og biofeedback - og måske lidt for meget random data*. Dette indledende indlæg er skrevet for at give dig et indblik i min tankegang samt hvad og hvilket der har ført mig til der hvor jeg er i dag mht. sundhed mv. Hvis du kan genkende flere af tingene fra dig selv, så smid endelig en post med dine egne erfaringer og du er selvfølgelig også velkommen til at spørge mig til råds.


*Indeholder bl.a. HRV-, glukose- og ketone-data etc.


Intro


Verden er i dag fyldt med mange ideer og holdninger til hvordan den optimale kost og træning skal se ud - oftest påvirket af alt godtfolk (og andre fanatikere) som vegetarer, veganere, paleogensere til atkinesere etc. Jeg har, efter mine mange år med allergi og forudsætninger for dårlige arvelige gener, som måske kan bringe mig diabetes mv., valgt at lytte til kroppen i stedet for alverdens vrøvl, som mit primære værktøj til et sundt og langt liv bestående af en næringsrig kost samt optimal træning - som med alderen gerne skulle gøre mig yngre eller blot vedligeholde mine unge år. :biggrin: Jeg er en videbegærlig "nørd" og derfor elsker jeg at læse og selvstudere, hvilket betyder, at jeg, udover min krop som værktøj, bruger videnskaben som inspirationskilde til et forhåbentlig ungdommeligt liv. DISCLAIMER: Jeg forholder mig ganske neutral, objektiv og kritisk til al videnskab og forskning. :wink:


Baggrund


Allerede fra mine spæde år har jeg været allergisk over for blandt andet mange fødevarer mv., hvilket har ført til at mine forældre har brugt mange af mine tidlige år på at skabe et sundt liv for mig. Mine forældre har altid forholdt sig kritisk til den medicinale industri etc., hvilket har betyder at bl.a. den ene halvdel har været meget interesseret i "alternativ" medicin (red. naturen) og finde den oprindelig årsag til et specifikt problem i stedet for at fylde mig med medicin. .. In writing.


Kost


In writing..


Træning


In writing..


Mål

Edited by maveas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share