Amino tabs


atomnissen
 Share

Recommended Posts

Hey, jeg har lige købt 100 amino tabs fra nutrisport, da jeg alligevel købte kreatin, ville jeg lige prøve dem. Nogle der har nogle erfaringer med dem??

 Der står på bøtten at man skal spise 3-6 stk. sammen med et måltid, men da jeg normalt spiser wg ind imellem måltiderne, er det så ikke bedre at fordele dem ud sammen med wg???

Link to comment
Share on other sites

Hvis du får tilstrækkeligt med protein igennem din kost og proteintilskud, så hjælper ekstra aminosyrer hverken fra eller til.

Du kan også se at med 100 tabs, og et forbrug på ca 6 om dagen, så har du til ca 16 dage. Hvilket ikke rigtigt kan bruges til noget.

Men anyway, så ja hvis du får nok protein, så er aminotabs et ressourcespild, der højest har en placebo effekt.

Sådan én kan vel også være god nok engang imellem :)

Link to comment
Share on other sites

Hej atomnisse...

Jeg vil give jer helt ret i at det ikke kan betale sig hvis man udelukkende betragter aminosyretabs som proteintilskud.... whey ca. 200-250/kg, amino 400-450/kg. Men hvis man går ud over den rent økonomiske betragning er der faktisk stor forskel på whey og aminotabs. Proteiner består jo af mange aminsyrekæder, dette gør at proteinet kan være ret komplekst og derfor sværere at nedbryde i tarmsystemet til den aminosyre der netop er brug for i musklen. Aminotabs indeholder aminosyre der allerede er adskilt og er tilpasset til muskelgenopbygning og vil derfor optages før valleproteindet. Incitamentet til at bruge aminotabs er derfor at opnå hurtigere optagelse

Jeg bruger 2x5 performance tabs om dagen sammen med en wg-shake hvor jeg mener der er mest brug for hurtig optagelse, nemlig når du vågner og lige efter træning. Når jeg er på krudt bruger jeg selvfølgelig altid aminotabs...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share