Verdens stærkeste mand


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

mellem 4.. kyu og 4. dan er der vel 15-20 års forskel.. ? eller noget i den stil..

Jeg dyrker nu ikke karate, men jeg ved godt, at dan'erne først kan komme på efter nogle år med sort bælte (eller et år?). Ligemeget....hvis han skulle have fået 4. dan så tidligt skulle han vist have trænet karate lige siden han blev født. :lol:

Link to comment
Share on other sites

- Hvad er et cheat rep for noget? Er det det samme som forced eller hva

Det er når du snyder så meget med teknikken at du kan tage flere reps. Disse sidste reps er cheatreps.

Mest brugt i bicepscurl hvor man svinger hele kroppen uden at bøje for meget i albueleddet, for at få de sidste reps.

Link to comment
Share on other sites

Okay så....Det lyder da ikke specielt sundt :teachingfinger:

Og man kan da umuligt få noget ud af at køre øvelsen på den måde....udover skader altså :beatup:

- Power Clauer

Tværtimod, man skal ikke snyde for at gøre det lettere for sig selv, man "snyder" en 2-3 ekstra reps for at gøre det hårdere for sig selv! Arnold S brugte cheat reps i stor stil og i det hele taget er det min egen erfaring at biceps vokser bedst med cheatresp (sadge manden med mini-armene :D ).

Cheatcurl = MASSE!!! B)

Men alt med måde ik?! :teachingfinger: Det skal heller ikke ligne en flying-hang-clean-ollie-extension-press-curl! Liiige tilpas til man kommer over dødpunktet.

Link to comment
Share on other sites

Så fornyligt en sidde og lave cheat curls i preacher curl bænken :confused2: . Han gik på med krum ryg mens han undervejs skiftevis satte og rejste sig :confused2: Selvfølgelig var stangen monteret med de største 20 kilo's skiver der findes af slagsens :retard:

Link to comment
Share on other sites

>Metalman

Cheat-curls kan være effektive, men som med alt andet: Alt med måde! Det er ikke meningen man skal vaje overdrevet meget og lave "fjeder-curls" som det bliver kaldt her på MOL!! Men et afsæt i benene og en shrugs-lignende bevægelse er vejen frem! Det er i hvert fald sådan jeg har udført dem...

Link to comment
Share on other sites

Jo der er en ude i atlas hvor jeg også træner ham skal du se løfte han hedder klaus og manden skingrende sindssyg

men har aldrig haft en skade og han laver CHEATREP der vil noget

Hva faen Anabol - træner du også i Atlas :)

Troede jeg var den eneste aktive dernede fra herinde... guess not

(klaus han er for sjov i hans træningsmetoder... til tider skræmmende - vent, altid skræmmende)

Link to comment
Share on other sites

Meget forskelligt med træningspåklædningen - men hovedregel lyseblå træningsbukser :D

du startede sammen med en halvtyk en og i trænede meget dødløft lagde jeg mærke til på bare tæer
Uhh ja, det var i WSB hybrid dagene - der gik en smule tid med squat og dødløft. De bare tæer skylder jeg trænede i et par løbesko, hvilket er knapt så hensigtsmæssigt til dødløft.. ;)
ohhh nu ved jeg hvem du er du har ikke trænet derude i så lang tid vel

Nope, jeg startede i Atlas i januar sidste år.

Godt så, næste gang vi er deroppe samtidig, så kom lige over og hils på.. jeg ved endnu ikke hvem du er irl <_< måske der kunne komme et par hints :)

Link to comment
Share on other sites

nej ok du startede sidste år i januar det var det jeg mente

jeg har været medlem derude siden 97

du har hilst på mig et par gange jeg er ikke særlig høj og så er jeg skaldet

men nu har jeg ikke været derude i et par måneder da jeg har mit eget i herlev også

men kunne være man lige skulle kigge forbi

mit kort løber først ud til maj

Link to comment
Share on other sites

dødløft (under samme træning)

315 kilox6

345 kilox5(eller 6)

360 kilox2

front squat

260 kilo x6 (ser let ud)

du overdriver så lige lidt i reps/kg,

han napper

295x5 (uden bælte)

345x4

360x2

i front squat napper han 260x4, og det ser IKKE let ud, han's lår ryster helt vildt, og han siger også bagefter selv "that was heavy" istedet for hans normale "nothin but a peanut" :)

efterfølgende rykker han tho 220x10 uden problemer, "that was light, real light" :)

//dementia

Edited by dementia
Link to comment
Share on other sites

hmmm...siger vist lidt om mig og kilde kritik. Jeg havde set videoen og kunne godt huske det var meget, men de faktiske tal havde jeg copy-pastet fra nettet og skrevet til....

Jeg ville nu stadig mene at der en tilbage i hans front squat på en god dag B)

nu har jeg kigget efter og talt efter og må give dig uforbeholdent, dog med den undtagelse at det er 200 punds håndvægte og det er 12 gentagelser ihvertfald i den flade pres. Så vi kan begge to tælle forkert.

Nå, det går vist offtopic det her

det er sjovt som man gerne vil gøre stærke mænd stærkere i overleveringer......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share