protein


conquest
 Share

Recommended Posts

hey!! mon ikke der er nogen herinde som kan hjælpe mig??

jeg har styrketrænet i snart et år og det går rigtig godt, indtil jeg for 2mdr siden begyndte på boksning, jeg styrketræner 5gange om ugen og bokser 3gange og så løber jeg omkring 30km om ugen ved siden af, mit problem er at jeg går i skole og hele tiden er skide træt og det har jo sin indflydelse på hvad man lærer :)

men når jeg løber og bokser føler jeg ikke træthed, men når jeg pumper, kan jeg ikke træne 100% igennem, da jeg hurtigt går kold! jeg spiser helt vildt for tiden og drikker en masse cacao mælk (mathilde) men alligevel er det ikke nok, os selvom jeg spiser meget varieret og sundt.

-det jeg vil høre er om der ikke er et godt råd til en smadder god kost eller et godt produkt (kosttilskud)

hvor jeg kan få noget mere energi???????????????????

og er det dumt at bruge creatin??????

har overvejet at begynde????

Link to comment
Share on other sites

"men man bliver jo nødt til at gøre noget for at få resultater, især når ikke bruger nogen midler!!!! "

hmm.....man får altså ikke større muskler af at træne 5 gange om ugen, tværtimod! Når du træner, nedbryder du musklerne, og når du så hviler, bygges de op, stærkere end de var. Derfor er hvilen (restutionen) en meget vigtig del, ellers når musklerne ikke at blive bygget ordentligt op igen......

Link to comment
Share on other sites

Hej Conquest.

Kan du ikke fortælle os, hvad det er for nogle resultater du er ude efter?

Ellers er det svært at vejlede dig. Som det er blevet diskuteret en del herinde, så er det alfa og omega at have et nogenlunde klart defineret mål med sin træning. Vil du være stærk, stor, hurtig, rippet, lama eller alt sammen på én gang?

Mvh.

Morten

Link to comment
Share on other sites

hey!!! hvor får man det der valle henne?????? jeg drikker en del juice og vand under træningen hvor jeg putter druesukker i, det er rigtig godt!

jeg vil gerne være stor og stærk, men også hurtig, derfor bokser jeg også!!! jeg træner ikke mere en højst en halv time hver dag, og det er ikke altid jeg træner tungt, er det stadig for meget?????

Link to comment
Share on other sites

Hvis trætheden skyldes for stor arbejdsbyrde, så er det fuldstændigt ligemeget hvilket split han bruger, da der i givet fald er tale om systemisk træthed, og ikke lokaliseret træthed. Løsningen på dette problem er at skærer ned på den totale arbejdsbyrde. Ikke at øge frekvensen hver kropsdel rammes med.

Jeg er dog overbevist om at trætheden skyldes alt for lav "work capacity". Hvis du fortsætter med dit program, så vil din krop tilpasse sig arbejdsbyrden på et tidspunkt. Jeg vil dog alligevel mene at du vil opnå bedre resultater ved at sætte din vægttræning ned til 3-4 dage om ugen.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share