HST. Start op og trænings metode?


Havneren
 Share

Recommended Posts

Ok... Cilius. Jeg kan godt se hvad du mener!

Jeg kommer netop ude fra centeret af nu. Jeg kørte så min første dag i HST i dag. Jeg må nok erkende at det faktisk var en del hårdere end jeg havde forventet, I LIKE IT :w00t: .

Min 15rm i BP er jo de der 70. Og jeg gik så igang med 2 sæt 15 reps med 60kg. Det syrede meget, men der var nu ikke meget modstand.

15 reps med 50kg er alt alt for lidt. Men jeg kan ellers godt se hvad du mener med at "wave belastning", Jeg har lavet programmet som jeg selv foreslog -

60, 60, 65, 65, 70, 70.

Jeg skulle jo bruge det i dag...

Så må vi se om der sker noget :bigsmile: ... Eller det slår fejl og jeg ender som en :chicken: . Den næste cyklus kan det være at jeg er blevet klogere :rolleyes: .

v/h Christian.

Link to comment
Share on other sites

Ok... Tak!

Lidt progression = Styrke.

Meget progression = Muskelmasse.

Det var nogle ok facts lige at have på plads!

Jeg har trænet i snart 4 år... Jeg må nok indrømme at der er et par ting der udmiddelbart strider imod min overbevisning. Men jeg er da åben og giver det en chance! Jeg sætter progressionen op til 2,5% så! Men jeg tror bare jeg kommer til at kede mig så... Jeg har "tit" holdt 14 dages pause, eller SD, uden rigtigt at kunne se det på vægtene...

Tak for det...

Hvis det er du vil/gider kan du bare kigge inde i min log jeg lige har lavet. Jeg skal prøve at følge op på træningen der inde, så kan du jo evt. følge med! Den heder vidst "Havnerens hævner log", eller noget i den stil!

V/H Christian

Hej Havneren

Det lyder til du/i har fået en rigtig go start på det nye program.

Men du har jo også en alletiders makker :bigsmile: .

Så bare gå til den :pullup: .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share